Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Retromobil Fest 2018, sustinut de BCR Leasing, Porsche Interauto, Uniqa, Motul si Top Glass
Joi, 14 Iunie 2018
Timp de doua zile, intre 14 si 15 iulie Academia Titi Aur devine cel mai fierbinte loc de intalnire al tuturor pasionatilor de vehicule istorice, pe doua si patru roti, la a treia editie a Retromobil Fest 2018, anunta reprezentantii de relatii publice.
Sesiuni de terapie multisenzoriala pentru copii prin Programul Dr. Pestisor - terapeutul copiilor.
Marti, 12 Iunie 2018
 Peste 120 de copii cu diferite tipuri de deficiente din Brasov si Covasna se bucura de terapie gratuita prin proiectul „Dr.Pestisor – terapeutul copiilor”
Noul Global Brand Ambassador al Vinarsului Brancoveanu este Marinela V. Ardelean
Joi, 07 Iunie 2018
 Marinela V. Ardelean este specialist recunoscut international in lumea vinului, critic de vin, autor de carti si articole de specialitate, co-organizator al RO-Wine – The International Wine Festival of Romania
Dumbrava Vlasiei ii invita la joaca pe copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe
Joi, 07 Iunie 2018
 Vineri, pe 8 iunie, copiii cu deficiente de auz de la Fundatia Light Into Europe sunt in vizita la Dumbrava Vlasiei, unde se va organiza pentru ei un program de joaca cu multe activitati interesante, care sa-i bucure si sa-i stimuleze
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Peste 4000 de spectatori si un succes rasunator in prima seara la MAMMA MIA in Romania
Sambata, 26 Mai 2018
 Cu sala arhiplina si in aplauzele si ovatiile tuturor celor prezenti, mult asteptatul musical „MAMMA MIA!” a fost primit in Romania cu multa emotie de catre publicul nerabdator sa retraiasca nostalgia si frenezia pe care o aduce cu sine muzica celebrei trupe ABBA
Lucrari asigurate la 10 milioane de euro in Art Safari. 34.000 vizitatori la cel mai mare eveniment de arta.
Vineri, 25 Mai 2018
 Lucrarile, asigurate pentru o valoare globala de aprox. 10 milioane de euro, au provenit din muzee romanesti si straine, printre care si Muzeul Pompidou si Muzeul Louis Vuitton Fondation din Paris
Despartire la varful GMP PR. Fosta sefa, Ana-Maria Diceanu, lasa compania fondata de Felix Tataru si Ioana Manoiu pentru propria agentie
Joi, 24 Mai 2018
 Specialist in comunicarea corporate si gestionarea situatiilor de criza, Ana-Maria Diceanu lanseaza agentia de consultanta strategica Brain 4 Strategy.
Sound Design de Broadway in premiera la cel mai asteptat musical. MAMMA MIA, din 24 mai la Sala Palatului din Bucuresti
Miercuri, 23 Mai 2018
 Spectacolul va beneficia, in zona tehnica, de experienta lui Andrew Johnson, sound designer cu experienta vasta a musicalurilor internationale, fiind recompensat cu Broadway World Fans Choice Award pentru „Best Sound Design” in spectacolul „The Play That Goes Wrong”
Ziua Familiei  la SKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Luni, 21 Mai 2018
 Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei  la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
Sambata, 19 Mai 2018
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Premii de peste 8.000 EUR si 9 castigatori din 129 de materiale digitale educationale la #Digitaliada
Vineri, 18 Mai 2018
 129 de materiale digitale educationale au intrat in concursul #Digitaliada, iar juriul a selectat 9 castigatori. #Digitaliada este un concurs care incurajeaza crearea de materiale cu continut original si open source, utile procesului de invatare in limba romana, 
141 de restaurante si localuri POP din sase orase autohtone, in ghidul Gault & Millau Romania 2018
Miercuri, 16 Mai 2018
 80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
Sonae Sierra a inregistrat un profit net de 15.3 milioane de Euro in T1 2018. Vanzari in crestere in Romania cu 6,4% datorita ParkLake
Miercuri, 16 Mai 2018
 Chiriile totale au crescut cu 3,1%, in crestere cu 2,8% in Europa si cu 4,3% in Brazilia (reali brazilieni), peste rata medie a inflatiei pe aceasta piata.
Premiul de 15.000 de euro al competitiei Imagine Dumbrava Vlasiei merge la Gradina cu Camere
Marti, 15 Mai 2018
 Peste 13.000 de voturi ale publicului s-au inregistrat in acest concurs, iar castigatorul a avut de 3 ori mai multe voturi decat urmatorul clasat
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Luni, 07 Mai 2018
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
Cea mai buna handbalista a lumii, Cristina Neagu incurajeaza copiii sa isi accepte diferentele in noua campanie Cartoon Network anti-bullying
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%,  interesele si pasiunile - 12,18%,  situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14% 
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.