Rezultatele cautarii dupa : "special"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
WOPA si Lidl au reinventat fotbalul (si voleiul)!
Vineri, 26 Februarie 2021
 Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
Asociatia Imunis lanseaza programul Feminitate dupa Cancer
Vineri, 26 Februarie 2021
 Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
Digitalizarea ar putea creste PIB-ul Romaniei cu 16,48%. Raport Vodafone.
Joi, 25 Februarie 2021
 Un nou raport, Digitalizarea: o oportunitate pentru Europa, arata cum cresterea gradului de digitalizare a serviciilor si lanturilor valorice in Europa in urmatorii sase ani ar putea determina un avans al PIB-ului pe cap de locuitor al Romaniei cu 16,48% si al productivitatii cu 16,70%, anunta Vodafone.
Economia de energie din centrele de date Vodafone egaleaza consumul lunar a peste 350 de gospodarii
Vineri, 19 Februarie 2021
 Vodafone Romania a ajuns la o economie de energie in principalele sale centre de date de aproximativ 50MWh pe luna, echivalentul consumului a peste 350 de gospodarii in aceeasi perioada de timp, anjunta compania.
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
European Broadcasting Union sustine TVR in lupta cu unii politicieni care au atacat programul de Revelion
Joi, 14 Ianuarie 2021
Independenta editoriala a serviciilor media publice este una dintre valorile de baza ale Uniunii
14 institutii de invatamant vor beneficia de echipamente IT prin “Intra in cercul solidarITatii”
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Din cele peste 70 de organizatii care s-au inscris pentru a primi echipamente IT reconditionate, majoritatea a fost reprezentata de scolile din mediul rural
Cinci fragmente de monolit reptilian IAB Mixx ajung la Sector 7 HUB
Marti, 22 Decembrie 2020
 ,,Sunt acestea cu adevarat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu stim! Noi doar punem intrebari! Dar asemanarile nu pot fi o coincidenta!” spune hub-ul de comunicare
82% dintre scolile din Romania au nevoie de reparatii. Intr-o tara cu putine scoli noi, Asociatia Bookland alaturi de 70 de parteneri renoveaza din cele existente
Marti, 15 Decembrie 2020
Intr-o tara cu 14,000 localitati (dintre care doar 319 sunt orase, restul sunt comune si sate) au mai ramas cel mult 21,000 scoli (iar Institutul National de Statistica spune ca doar 7,204 au personalitate juridica); adica 1,5 scoli per localitate. Mai exact: 82% dintre aceste cladiri au fost construite inainte de 1970,...
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Proprietati antivirale din alimentele vegetale. Primele rezultate ale studiului Corona-AI, in timp record cu aplicatia DreamLab
Marti, 08 Decembrie 2020
 Utilizatorii DreamLab au ajutat Imperial College London sa finalizeze prima etapa a proiectului de cercetare Corona-AI in doar sase luni. Studiul a identificat molecule cu proprietati antivirale din alimentele obisnuite pe baza de plante si medicamente care s-ar putea dovedi eficiente impotriva virusului...
Telekom Romania premiaza utilizatorii aplicatiei MyAccount. Noua campanie pune la bataie o tombola cu premii.
Vineri, 04 Decembrie 2020
 Pentru a participa la tombola cu premii, clientii Telekom Romania trebuie sa intre in aplicatia MyAccount, sa isi personalizeze contul si sa realizeze cel putin una dintre operatiunile urmatoare: sa reinnoiasca abonamentul direct din aplicatia mobila sau din platforma web MyAccount, sa plateasca in aplicatie cel...
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok