Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Mai tanar in publicitate si neauzind de Graffiti BBDO, Saatchi&Saatchi, Young & Rubicam si OFC/DMB&B, Matasel pretinde ca a pus bazele primului departament de strategie al unei agentii din Romania
Cu o investitie de relocare de 50.000 EUR, noul sediu are o suprafata de 450 mp, si se afla in vecinatatea Pietei Revolutiei, pe strada Academiei 39-41, din Bucuresti
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Pus de Cap (creatie) si Next (media), Dorel sapa pentru a opta oara pentru Unirea, de data aceasta pe un santier arheologic
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Jitariuc va coordona activitatile de PR atat pentru agentie, cat si pentru clientii comerciali
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Proprietarul unei pravalii de cartier spune ca ideea reclamei ii apartine si ca a inscriptionat-o „pe centura, undeva inspre IMGB”, cu „vreo treizeci si ceva de milioane”
Sorin Psatta este acum Integrated Communication Director, BBDO Group Romania, structura din care fac parte un numar de trei agentii si o divizie de PR: Graffiti BBDO – agentie de publicitate, Media Direction – agentie de media, Proximity – CRM si Interactive Marketing, Pleon Graffiti – divizie de relatii...
Testata in ultimul trimestru al anului 2007, oficialii campaniei „Romania zambeste cu Europa FM” citeaza din Studiul de Audienta Radio (SAR) audiente mai mari fata de anul precedent