Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 05 Mai 2010
Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Marti, 16 Martie 2010
Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004...
Vineri, 12 Februarie 2010
Doi poli ai investitiilor in print din Romania, Realitatea Catavencu si Ringier, au ramas in doar 2 ziare. Romania Libera anunta investitii in relansare la...
Marti, 02 Februarie 2010
Cu 3.000 de emisiuni medicale pe Internet care au facut RTL-ul curios la un targ de programe, Sanatatea TV este parte din Sanatatea Media Group, companie care face aproximativ 200.000 eur pe an din media online, PR si comunicare medicala
Vineri, 11 Decembrie 2009
Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
Joi, 10 Decembrie 2009
Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
Joi, 26 Noiembrie 2009
Cu peste 15 ani de munca in media si publicitate, consultantii de media sunt oamenii din spatele licitatiilor si a evaluarii agentiilor de media care administreaza bugetele investitorilor in comunicare
Luni, 23 Noiembrie 2009
Fondatorii primului post de radio independent din Romania, Uniplus Radio (fost Unifan), in prezent devenit Magic FM, isi revendica Piata Universitatii la 20 de ani de la prima...
Luni, 09 Noiembrie 2009
Sorin Psatta este Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania, iar Mark Walton este Managing Partnaer al agentiei, Brici
Joi, 22 Octombrie 2009
Cu 360.000 EUR venituri pe 2008 si o crestere de 10% pe primele cinci luni din 2009, managerul este de parere ca ar avea o revista profitabila, daca n-ar exista o parte din...
Joi, 15 Octombrie 2009
„Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”
Marti, 13 Octombrie 2009
Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Marti, 06 Octombrie 2009
Agentia de presa NewsIn se alatura astfel produselor Diviziei Business de la Realitatea Catavencu - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard...
Luni, 14 Septembrie 2009
Sorin Psatta, Integrated Communication Director al Grupului BBDO Romania & Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO, Agentia Anului la ADOR
Joi, 10 Septembrie 2009
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Vineri, 14 August 2009
Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la...
Joi, 25 Iunie 2009
Fostul Intact, Mihai Craiu detine compania Realitatea Media Barter Deals impreuna cu SOV, un "branding" pentru Sorin Ovidiu Vantu semnat de Mihai...
Luni, 15 Iunie 2009
Intr-o declaratie pentru paginademedia pe fondul crizei, Sorin Ovidiu Vintu spune despre trustul de media pe care il patroneaza, si care ar fi urmat sa ajunga pe profit in acest...
Joi, 04 Iunie 2009
Felix Tataru a fost reales Presedinte IAA de catre toti cei 50 de membri si delegati din sala, egalat la voturi doar de pozitia de Secretar General, post in care a fost reinvestita...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: