Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Doua campanii McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur la sectiunea campanii de publicitate
Marti, 09 Octombrie 2007
Editata de Babilon Press, companie detinuta de Floriana Jucan, Q magazine are o frecventa bilunara, este membru BRAT si, potrivit Arbomedia, are un tiraj de 30.000 de exemplare
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Vineri, 28 Septembrie 2007
IAA European Summit Live:" What Role Brands Can play in creating a sustainable world", Diana Verde Nieto, Founder, Clownfish
Vineri, 28 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: "Ethics & Economics", Wally Olins, Branding Guru
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Luni, 03 Septembrie 2007
Publicitatea in anii 1950 - 1970, agentiile si companiile de publicitate in perioada comunista, dar si despre “Sistemul Reclamei Socialiste” in premiera, pentru AdPlayers, intr-un fragment din lucrarea "Istoria Jurnalismului si a publicitatii din Romania", carte in curs de aparitie la Editura Polirom, Iasi
Luni, 03 Septembrie 2007
Agentia de publicitate a conceput campania de promovare a conferintei internationale pe teme de Responsabilitate Sociala Corporatista CSR ’07, organizat de SAGA Business Community sub patronajul UN Global Compact si World Business Council for Sustainable Development
Vineri, 17 August 2007
Prin intermediul campaniei sociale „Bicicleta este sanatoasa”, 300 de copii vor primi bicilete datorita parintilor care au raspuns corect la o intrebare din lumea povestilor
Vineri, 27 Iulie 2007
Cinci orase ale tarii: Bucuresti, Pitesti, Moinesti, Timisoara si Targoviste, vor beneficia de “Parcurile Viitorului”, proiect de implicare si responsabilitate sociala initiat de Petrom si dezvoltat impreuna cu Grupul Ogilvy
Marti, 17 Iulie 2007
Agentia de PR din grupul Graffiti BBDO comunica pentru Rolex si Mikimoto - doua marci de lux distribuite de Chronolink in Romania
Miercuri, 11 Iulie 2007
Spotul are ca obiectiv informarea cetatenilor privind mijloacele de depistare precoce a bolilor cu impact major
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
Marti, 19 Iunie 2007
"Ne-am gandit la un mesaj mai direct, pentru ca am aflat ca femeile stiau despre cancerul la san, dar nu constientizau incidenta mare a acestuia" motiveaza mesajul campaniei "1 din 8 femei", Carmen Chipuc - Managing Director la Starcom, prima agentie de media din Romania finalista la Cannes Lions
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: