Rezultatele cautarii dupa : "social"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Noile modele Xiaomi din seria Redmi Note 10 5G si Redmi Note 10S, disponibile in oferta Vodafone
Vineri, 04 Iunie 2021
 Redmi Note 10 5G este dotat cu o camera principala de 48MP, camera macro de 2MP si senzor de profunzime de 2MP ce asigura fotografii de calitate
,,Paseste cu incredere in scoala reamenajeaza anual 5 curti de scoli din mediul rural. Program social demarat de Asociatia Bookland si Elis Pavaje
Miercuri, 02 Iunie 2021
 Pentru a sustine institutii cu resurse limitate si pentru a celebra primii 30 ani de existenta, incepand din acest an compania a decis sa redirectioneze 1% din valoarea produselor rezidentiale, achizitionate de clienti, catre un nou proiect CSR care vizeaza cresterea calitatii conditiilor de invatamant:...
In urma unei licitatii, Policolor a ales Dare Digital pentru comunicare si promovare online
Marti, 25 Mai 2021
 In urma licitatiei, Policolor a ales ca Dare Digital sa preia comunicarea digitala, coordonarea si implementarea campaniilor de media pentru brandul corporate si pentru brandurile de produs din portofoliu – SPOR (brand premium de vopsea - prima vopsea lavabila romaneasca), Deko Professional (solutii si...
Campanie publica de strangere de fonduri si finantare cu 5 milioane de lei de la Fundatia Vodafone Romania pentru renovarea si dotarea sectiilor de nou-nascuti
Marti, 25 Mai 2021
 Campania publica de strangere de fonduri se deruleaza in perioada mai 2021 – decembrie 2022. Donatiile se pot face pe pagina special dedicata 
61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021
 Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva...
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
Peste 450 de productii si 1001 de zile de streaming video V+O Communication, pentru continuarea comunicarii in martie - decembrie 2020
Joi, 06 Mai 2021
,,Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al...
Premiera „Izolati in Romania”, la TVR 1. O noua editie, inainte de Pasti, vineri, 30 aprilie
Miercuri, 28 Aprilie 2021
 O noua editie „Izolati in Romania”- de Pasti, la TVR 1 si cinci ani, de cand telespectatorii fac misiune dintr-o emisiune. Mocani si moti au primit deja lumina de la oameni. Dite Dinesz si echipa ei ne dau intalnire vineri, 30 aprilie, ora 21.00.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
Marti, 27 Aprilie 2021
 11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
Vineri, 16 Aprilie 2021
 “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social...
Singurul premiu romanesc la ANDY Awards 2021. Aur pentru ,,Parcul Online” Telekom Romania, semnat de Leo Burnett Bucharest
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Campania castigatoare: 88% din parintii din Romania si-au schimbat radical abordarea privind protejarea copiilor in mediul online. „Parcul Online”, realizata de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom Romania, a obtinut Aurul la competitia Internationala ANDY Awards 2021. Prestigiosul premiu, anuntat luni,...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura”
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Peste 200.000 de portii de mancare pentru cadrele medicale in lupta impotriva COVID-19 si familiile cu venituri mici. Program initiat de Asociatia Adi Hadean.
Joi, 18 Martie 2021
 Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021
 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
Digitalizarea ar putea creste PIB-ul Romaniei cu 16,48%. Raport Vodafone.
Joi, 25 Februarie 2021
 Un nou raport, Digitalizarea: o oportunitate pentru Europa, arata cum cresterea gradului de digitalizare a serviciilor si lanturilor valorice in Europa in urmatorii sase ani ar putea determina un avans al PIB-ului pe cap de locuitor al Romaniei cu 16,48% si al productivitatii cu 16,70%, anunta Vodafone.
« 6 7 8 9 10 »