Rezultatele cautarii dupa : "social"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Efectul Trump: Soros nu mai are bani de Freedom House si Revista 22. Cauta vanzator de publicitate.
Joi, 10 Noiembrie 2016
Freedom House Romania si Revista 22 angajeaza om de vanzari de publicitate pentru proiectele de presa scrisa online si evenimente speciale
Fundatia Vodafone dubleaza sprijinul de 1,3 mln. euro pentru renovarea Neonatologiei de la Spitalul Constanta cu o solutie de telemedicina
Luni, 24 Octombrie 2016
 Suma de 1,3 milioane de euro necesara pentru renovarea sectiei care va fi atrasa printr-o campanie de strangere de fonduri organizata de Asociatiile Inima Copiilor si Daruieste Aripi va fi dublata de Fundatia Vodafone printr-o solutie de telemedicina similara celei implementate la Spitalul Marie Curie din...
Fost sef FBI vine la Bucuresti pentru Siguranta Organizationala, Cibernetica si Internationala
Vineri, 21 Octombrie 2016
 Jim Harris fost sef al sectiunii Contraterorism si al Departamentului de Operatiuni Internet al FBI si Senior ofiter de legatura la Departamentul de Securitate Interna pentru Divizia Cyber a FBI vine la Bucuresti la „Mind Over Technology”, Congres de Siguranta Organizationala, Cibernetica si...
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Fundatia Telekom Romania a fost acreditata pe servicii de informare si consiliere profesionala
Miercuri, 21 Septembrie 2016
 Fundatia Telekom Romania a fost acreditata de catre Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice sa ofere servicii de informare si consiliere profesionala, anunta reprezentantii de relatii publice.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Publicitari romani din toate tarile, uniti-va! Fonduri de 30 milioane de euro pentru antreprenori.
Joi, 08 Septembrie 2016
 Romanii din diaspora care vor sa deschida o afacere in tara au la dispozitie fonduri de 30 milioane de eruo prin programul „Diaspora Start-Up”
Pokemon Go down. A cazut de 10 ori intr-o luna. Poveste de dragoste sau joaca de-o vara?
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Antreprenor in comunicare? MFE publica ghidul final al apelului de proiecte Romania Start-Up Plus, in valoare de 105 milioane euro
Joi, 01 Septembrie 2016
 Ministerul estimeaza ca, prin proiectele de antreprenoriat finantate din "Romania Start-Up Plus", vor fi create peste 2.000 de locuri de munca, vor fi infiintate peste 1.500 de intreprinderi si mai mult de 10.000 de persoane vor fi formate in domeniul educatiei antreprenoriale.
Hai ca se poate. Dar o si meritam?
Miercuri, 24 August 2016
 La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016
 Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
News.ro si mediaTRUST vand integrat servicii de agentie de stiri si monitorizare
Joi, 04 August 2016
 Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
Certificari de business de aproape 1 milion de euro. Clientii dau 2.700 de euro + TVA pentru un program
Joi, 21 Iulie 2016
 Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.