Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 Februarie 2024
Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Marti, 27 Februarie 2024
Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
Miercuri, 21 Februarie 2024
Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania: “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Marti, 20 Februarie 2024
In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
Joi, 15 Februarie 2024
Protagonist in noua campanie globala HELL ENERGY in peste 60 de tari din lume, Michele Morrone este vedeta uneia dintre cele mai voluptoase productii din franciza Netflix - „365 de zile” si imaginea Dolce&Gabbana.
Joi, 08 Februarie 2024
,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
Luni, 05 Februarie 2024
Loredana Visa, CEO V+O Communication in Romania: „Este un pas important pentru grupul nostru si o mare oportunitate pentru dezvoltarea afacerii noastre in Romania. Asteptam cu nerabdare sa integram expertiza internationala in serviciile noastre...
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
„FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
Joi, 14 Decembrie 2023
Brandul celebreaza acele persoane remarcabile care isi dedica timpul pentru a ingriji, a munci si, in general, a merge dincolo de orice pentru binele altora, mai ales in aceasta perioada speciala a anului.
Vineri, 10 Noiembrie 2023
Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United...
Joi, 09 Noiembrie 2023
Black Pet Friday isi propune sa elimine stigmatul asociat fenomenului cunoscut sub numele de 'Black Dog Syndrome', care este o problema intalnita la nivel local si international. Aceasta problema a condus la evitarea adoptiei cainilor negri sub pretextul ca acestia ar fi mai putin prietenosi sau agresivi.
Vineri, 06 Octombrie 2023
Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Vineri, 06 Octombrie 2023
Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Miercuri, 04 Octombrie 2023
SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Vineri, 25 August 2023
Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Marti, 01 August 2023
Ca partener strategic al Electric Castle, Vodafone a explorat, prin vocile si continutul creat de doi influenceri – Andi Moisescu si Razvan Exarhu – si transmise catre comunitatile lor, vibe-ul festivalului, povesti din culisele evenimentelor Vodafone x EC si diferitele experiente traite pe parcursul zilelor de festival.
Marti, 01 August 2023
Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Luni, 24 Iulie 2023
Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu Oficiul National al Viei si Vinului. Suntem convinsi ca experienta si pasiunea noastra in comunicare, impreuna cu portofoliul lor impresionant de crame si vinarii vor crea o sinergie puternica si vor aduce un plus valorii...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: