Rezultatele cautarii dupa : "social"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019
 1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Investitii de 2 milioane de euro anual in productiile si promovarea proiectelor Global Records
Marti, 23 Iulie 2019
 Potrivit Global Records, muzica romaneasca este la fel de apreciata si ajunge sa aiba acelasi numar de play-uri ca cea de afara, iar hituri semnate de artisti precum The Motans, Carla’s Dreams, INNA, Delia, Irina Rimes sau Minelli domina playlistul posturilor de radio alaturi de piese internationale.
Simona Halep sta 100% pe Instagram. ,,Facebook nici nu am in telefon spune campioana de la Wimbledon in premiera in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories
Marti, 23 Iulie 2019
 Simona Halep sta „100% pe Instagram”. „Facebook nici nu am in telefon” a spus campioana de la Wimbledon intr-un interviu in premiera, in conferinta de presa cu instagrammeri InstaStories. Campiona a mai dezvaluit ca petrece in jur de o ora pe zi atunci cand intra pe Instagram
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Luni, 08 Iulie 2019
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Peste 1500 de kilometri parcursi, pentru patrimoniu, de catre Cronicarii Digitali, pana la primul Heritage Trip din acest an la Timisoara
Vineri, 05 Iulie 2019
In 7 zile, 521 de postari cu #cronicaridigitali cu un reach de 1.824.000 au pus in lumina patrimoniul traumatic, arhitectural si industrial.
55 de idei de afaceri ale tinerilor, pentru viitorul Romaniei. Incubator cu premii de 20.000 euro
Marti, 02 Iulie 2019
Juriul Future Makers este format din Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca Cola Romania; Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE; Mirona Paun fondator Aventurile lui Tzitzi-Poc si mare castigator Future Makers 2018; Radu Manolescu, Fondator K.M. Trust&Partners; Mihai Toader-Pasti, co-fondator EFdeN; Irina...
Speakeri romani care utilizeaza inteligenta artificiala in companii vin la conferinta Marketing in Artificial Intelligence Era cu Igor Beuker
Vineri, 21 Iunie 2019
 Alex Budin - Head of Technology la MRM//McCann Romania, Cristian Ignat - CEO Canopy, partener UiPath, Alexandra Cernian- Lector, Senior Consultant, Digital/IT Expert, Marta Usurelu - Owner&Warrior la Revista Biz si Ciprian Stanescu - Managing Partner Social Innovation Solutions vor fi speakeri la conferinta...
	Argint din 1857 de inscrieri la Cannes Lions 2019 in categoria PR pentru Internet's residency exam - REGINA MARIA, McCann PR si McCann Bucharest
Vineri, 21 Iunie 2019
 „Internet’s residency exam” (Internet vs. Rezidentiat), campania Retelei de sanatate REGINA MARIA, alaturi de McCann PR si McCann Worldgroup a castigat miercuri seara Silver Lion la categoria PR din cadrul Cannes Lions 2019. Categoria a inregistrat 1857 de inscrieri, din 67 de tari, dintre care 242 au ajuns pe...
Vodafone Shake transforma distractia. Utilizatorii sub 27 de ani, indiferent de retea, au sansa de a castiga zeci de mii de premii
Miercuri, 19 Iunie 2019
 Categoria Use Shakes permite utilizatorilor sa achizitioneze sanse pentru experiente wow, precum o tabara de surf in Portugalia, sesiuni de conducere sportiva cu automobile Porsche si BMW, acces la facilitatile oferite de Edenland, calatorii cu autorulota, sesiuni meet&greet cu un star muzical, bilete pentru o gala de film si pizza...
,,Cand vorbim despre #fakenews, respectiv #dezinformaredigitala, vorbim despre un continut digital hibrid, foarte greu de definit Alina Bargaoanu, SNSPA, la conferinta Fake News
Vineri, 07 Iunie 2019
Conferinta a fost urmarita online, in direct, de peste 4.000 de persoane, iar intr-o saptamana de la desfasurarea evenimentului sunt inregistrate mai mult de 26.000 de vizualizari, cumulate, pe pagina de Facebook a ARRP Romania si in reteaua privesc.eu, operatorul care a transmis live online evenimentul.
O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
Marti, 04 Iunie 2019
 In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Fun culinar in cadrul ApropoTV. Selgros si Andi Moisescu lanseaza campania Fast & Fresh
Vineri, 31 Mai 2019
 Rezultatele „lectiilor” primite de Andi Moisescu se vad in fiecare duminica, de la 13:05 si in reluare dupa miezul noptii pe ProTV, dar si online, pe conturile de social media ale ApropoTV, Bucatarium si Selgros.
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Institutul Vodafone continua sa sustina femeile prin tehnologie si lanseaza o noua editie F-LANE si acceleratorul cu impact social global
Marti, 28 Mai 2019
 A patra editie F-LANE: primul accelerator global din Europa dedicat start-up-urilor sociale din tehnologie create de catre sau pentru femei. Aplicatiile pentru programul de sapte saptamani pot fi trimise la www.f-lane.com/onlineapplication incepand de astazi si pana pe 7 iunie 2019
Discovery Media vinde publicitatea Travel Channel. In total, regia detine 3,3 % cota de piata pe segmentul comercial si sapte canale TV
Luni, 27 Mai 2019
 Travel Channel se adauga listei de statii existente in portofoliul Discovery Media din Romania: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet si Bollywood HD. Lansarea marcheaza oportunitatea de diversificare a pietei autohtone de publicitate, intrucat Discovery Media vine acum in intampinarea...
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;