Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punând în aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
Performanta celor 475 de înscrieri înregistrate în cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmând sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Vineri, 15 Septembrie 2006
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa vânda în exclusivitate spatiile media ale Vodanet începând cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamâna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmând sa fie cunoscute în aprilie 2007
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe lânga marele premiu constând în participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, câstigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO în parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ramâne în agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale Carpatcement Holding, companie care a investit în România câte 300.000 EUR în 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmând sa fie lansata la finalul lui septembrie
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007
Marti, 22 August 2006
Divizia de internet a trustului MediaPro "urmeaza sa valorifice în mod inteligent pe internet cea mai mare arhiva de continut din România si sa o completeze cu servicii inovatoare", afirma Orlando Nicoara (foto), General Manager al companiei
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din România"
Luni, 14 August 2006
Specializata în email marketing si solutii de loializare, White Image relanseaza newsletterul Altex sub denumirea de Clubul Preturilor Mici, compania condusa de Andrei Georgescu (foto) având ca tinta, în 2006, o cifra de afaceri peste 200.000 EUR
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Miercuri, 02 August 2006
Ieri au început înscrierile în festivalul digital autohton, în juriu fiind cooptati Catalin Marin, Bogdan Naumovici, Dragos Novac si Stefan Liute - pentru Web Promo, Mircea Turcan, Dragos Novac, Andrei Postoaca si Ion Puspurica, - pentru competitia Web Space si, pentru Web Graphic, Eric Jordan, Daniel Schutzsmith, Bogdan Naumovici, Catalin Marin, Mircea Turcan
Miercuri, 02 August 2006
Potrivit lui Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania, pe langa evenimentul Finlandia Midnight Sun, organizat cu Y&R/Team, "mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour"
Marti, 01 August 2006
Începând cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamâni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinând Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson România
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: