Rezultatele cautarii dupa : "site"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitarii salveaza Delta
Miercuri, 07 Februarie 2007
Asociatia Salvati Dunarea si Delta – Academia Catavencu spune ca peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal în think tank-ul la care au participat Sorin Trânca (Friends Advertising), Ioana Manoiu (GMP Advertising), Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett), Paul Kasprovschi (Mercury Promotions)
NetBridge vrea 3.5 mil EUR din publicitatea online pe 2007
Marti, 06 Februarie 2007
"În opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online în România", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Romexpo si Euroexpo mai fac un copil: Kidex de primavara
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa ce editia de iarna a reunit peste 100 de companii, Romexpo si Euroexpo au hotarat sa organizeze targul pentru copii Kidex si primavara, intre 27 si 29 aprilie
MediaPro Interactiv îsi dubleaza audienta cu Neogen
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv îsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargând, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Neogen vrea publicitate de 0.5 mil. EUR
Joi, 01 Februarie 2007
"Am ales sa externalizam "primele pagini" catre MediaPro Interactiv, pastrând "grosul afisarilor" pentru a le vinde direct, prin sistemul nostru de publicitate, platit per click", a mai afirmat, pentru AdPlayers, Calin Fusu (foto), Director General la Neogen, despre parteneriatul exclusiv semnat cu MediaPro
Vodanet crapa usa vânzarii directe, pe lânga exclusivitatea cu NetBridge
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
Leo Interactive intra în zone (..) mai putin speculate de catre branduri
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Hennessey se dedica fotografiei de publicitate
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Vreau sa aduc un aer fresh în advertising asa cum am facut în moda si sper ca în scurt timp sa ajung la fel de departe în acest fel de fotografia ca si în fashion", a afirmat, pentru AdPlayers, Gabriel Hennessey - fotograf profesionist care sustine ca, pâna acum, a dedicat majoritatea timpului fotografiei de moda, si ca poate spune ca a reusit sa ajunga în topul industriei de profil
Vodanet Media spune ca are 45% din vizitatorii online din România
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Chiar daca parerile sunt împartite referitor la calculul numarului de vizitatori din România, Vlad Stan de la Vodanet spune ca recordul de peste 3.2 milioane de vizitatori înregistrat de site-urile companiei în luna decembrie  reprezinta , indiferent de metoda, valori apropiate pe lânga procentul de aproximativ 45% din totalul audientei online din România de 7 milioane de vizitatori,...
Am facut peste 1 mil. EUR (în 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Înfiintata în luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta în comunicarea pe internet a înregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, în 4 luni de activitate
Capital Online trece de la NetBridge la Splendid Media Interactive
Joi, 11 Ianuarie 2007
Eveline Fabritius, Managing Partner la Splendid Media Interactive a confirmat, pentru AdPlayers, faptul ca revista online a saptamânalului economic din grupul Ringier va trece, începând cu luna februarie, în portofoliul de vânzari a diviziei interactive de la Splendid Media, dupa ce a fost reprezentata de NetBridge
Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
The Adgency pune pe chronotime.ro 160 de ceasuri elvetiene
Vineri, 22 Decembrie 2006
Lansat în prag de Sarbatori, site-ul www.chronotime.ro pentru Chronotime International vorbeste despre Breguet, Parmigiani, Blancpain, Jaquet Droz, Hublot, Omega, Breitling, Porsche Design, Rado, Longines, Gucci, Tissot, Victorinox Swiss Army, Calvin Klein Watches & Jewelry, Swatch, Mango, Timberland, Flik Flak, Underwood London, Buben & Zoerweg, Oregon Scientific
Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor înntrece în campania de promovare pâna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Atac phishing la clientii Raiffeisen Bank
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Într-un comunicat emis de astazi, Raiffeisen Bank reaminteste sa nu raspundeti mesajelor electronice în care vi se cer numarul de card si codul PIN
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si îl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnând prima campanie online din România "mai serioasa" pe Yahoo!
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara îndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata în proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca îsi va umple sacul, în exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan