Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Marti, 11 Mai 2010
Dupa 8 luni de la inceperea parteneriatului de reprezentare media non exclusiva semnat cu F5 X Media, Trilulilu renunta la regia de vanzari F5 X Media, si va internaliza complet...
Luni, 10 Mai 2010
Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in audio-video, cat si presa scrisa si online
Joi, 06 Mai 2010
Producatorul marcii de bere a organizat Ziua Barbatului din Capitala cu intre 90.000 si 100.000 EUR, in timp ce seria de evenimente din cele 15 orase din tara ar putea avea un buget...
Miercuri, 05 Mai 2010
Proiectul a fost gandit de agentia de media Starcom impreuna cu departamentul de proiecte speciale al ziarului
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Miercuri, 14 Aprilie 2010
Complexul Expozitional Romexpo gazduieste pe 21 mai cel mai important eveniment sportiv al anului, Gala K-1 Romania
Joi, 08 Aprilie 2010
Festivalul international de publicitate din acest an se va desfasura incepand de duminica 20 iunie, pana sambata 26 iunie
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
Vineri, 19 Martie 2010
Radio Lynx aduce in prezent aproape 20.000 EUR pe luna din publicitate preponderent din player-ul video, insa potentialul este de peste 500.000 de euro pe an, dupa cum sustine Alexandru Ciochia, unul din parteneri, care vede mai degraba un concurent in publicitatea offline decat cea online.
Marti, 16 Martie 2010
„Aproximativ 6.000.000 de romani au intrat in contact online cu mesajele lui Traian Basescu in ceea ce a fost cea mai apriga campanie pe mediul online de pana acum in Romania”, spun oficialii Republika Interactive, agentie de comunicare interactiva care s-a ocupat de componenta Social Media a campaniei prezidentiale pentru Traian Basescu
Miercuri, 10 Martie 2010
Conform investigatiilor AdPlayers, de la agentie la agentie, noua platforma online dezvoltata de compania MRM Partners ar putea fi realizata si pentru sume cuprinse si intre 15.000...
Miercuri, 10 Martie 2010
Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners. (McCann Worldgroup)
Joi, 04 Martie 2010
In reteaua online a companiei conduse de Val Voicu au intrat Diseara.ro, Auto-bild.ro, Auto-Motor-si-sport, CeiMici.ro, Kids-Shop.ro,...
Marti, 02 Martie 2010
Editia online a cotidianului italian de sport a inregistrat in luna februarie o crestere de 23% comparativ cu februarie 2009, ajungand la 909.530 de vizitatori unici pe zi, si cu 42% mai multi utilizatori inregistrati - in prezent 470.000 .
Luni, 15 Februarie 2010
Surse apropiate procesului de selectie spun ca, in primul an de reprezentare in piata de media, este putin probabil ca serviciile de publicitate Romtelecom sa aduca mai mult de 1 Milion de...
Luni, 08 Februarie 2010
Incepand cu 1 iulie 2010, Euro Frunza, noul logo ecologic al UE votat de un juriu specialisti si de aproape 130.000 de cetateni europeni, va figura obligatoriu pe toate produsele...
Marti, 02 Februarie 2010
Cu 3.000 de emisiuni medicale pe Internet care au facut RTL-ul curios la un targ de programe, Sanatatea TV este parte din Sanatatea Media Group, companie care face aproximativ 200.000 eur pe an din media online, PR si comunicare medicala
Marti, 19 Ianuarie 2010
Primul dintr-o serie de proiecte online pe care IBU Pro Tv le va lansa in prima parte a anului 2010, noul proiect online are ca obiectiv mentinerea diviziei de Internet Pro TV in primii trei publisheri din .ro.
Luni, 21 Decembrie 2009
Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: