Rezultatele cautarii dupa : "simona mihai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Schimb inedit: tenis - box pentru copii, organizat de Fundatia Olimpica Romana si Federatia Romana de Box la Complexul Sportiv Ion Tiriac
Vineri, 27 August 2021
 Evenimentul a fost marcat de prezenta din partea Federatiei Romane de Box a componentelor lotului olimpic al Romaniei: Maria Claudia Nechita (loc V la Jocurile Olimpice de la Tokyo), Lacramioara Perijoc (campioana europeana senioare, 2019) si Cristina Cosma (vicecampioana europeana), a antrenorilor de la lotul...
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Noul Arctic. McCann, MRM, UM si Image PR.
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

Campanie pentru gama Jacobs 3 in 1, de la Scala JWT
Luni, 16 Iunie 2008

Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet

GMP, 17
Reteta Young&Rubicam pentru Terapia
Miercuri, 03 Mai 2006
Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
Piese Dacia de la Graffiti BBDO
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
Logan Diesel ia verde fara semafor
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service