Rezultatele cautarii dupa : "silvia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
Hennessey face si 90.000 EUR din fotografie
Miercuri, 11 Iulie 2007
Fotograful profesionist a renuntat in primul trimestru al anului la exclusivitatea cu Edipresse AS Romania pentru a  lucra cu mai multe grupuri de media, in conditiile in care Hennessey estimeaza numai piata foto pentru publicatii la cateva sute de mii de EUR
Peste 200 de participanti vor fi prezenti la Mediafax Talks about OOH
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Mai mult de 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial
Mediafax Talks despre Publicitatea OOH
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
United a lansat, pentru retaileri, mall-ul Liberty Center, care va fi gata în 2008
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost câstigat în luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United,  înca 2 agentii, United demarând recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie în 2008
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
United în prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cîrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata în presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Golden Brau Music Tour la 30.000 W
Miercuri, 26 Iulie 2006
Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
Prieteni noi pentru Golden Brau, de la Grey Worldwide si Mediacom Romania
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Mai multa putere Foton de la McCann
Joi, 08 Iunie 2006
Prima marca romanesca de baterii si lanterne – Foton de la Sprinter Distribution si cel mai recent brand din portofoliul McCann Creative Services, deruleaza prin agentia Universal McCann prima campania de imagine sub sloganul "Mai multa putere pentru jucarii"
McCann vinde Löwenbrau
Vineri, 19 Mai 2006
Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
FHM s-a marit la XXL
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului,  campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
« 2 3 4