Rezultatele cautarii dupa : "sigur"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
PR-ul familist: Grigoriu din nou pe gustul Agricola Bacau
Miercuri, 24 Februarie 2010
Dupa ce "Puiul Familist" a fost semnat de GMP si anterior "sigur pe gustul tau" de Tempo, contul de PR al Agricola Bacau a ajuns la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie...
Licitatie indoita cu apa la Cramele Halewood
Luni, 18 Ianuarie 2010
 Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
Cucu a dat cuibul GMP din mana, pe vrabia de la Frank
Vineri, 15 Ianuarie 2010
 Theodor Cucu (foto dreapta) a dat din mana cuibul de Head of Strategy la GMP de la GMP, pe unul Director de Creatie si Strategie la Frank, o agentie aparuta recent pe piata...
Premii de Internet sau Branding, Marketing si Advertising?
Marti, 17 Noiembrie 2009
 Pozitionata in urma cu 9 ani o competitie de comunicare online, astazi Internetics "premiaza inteligenta online” intr-un festival pe care il defineste „de branding, marketing si advertising
Contul de 300-400 mii EUR creatie si strategie Redd’s (Ursus Breweries), la DRAFTFCB
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 „Sunt sigur ca pentru un astfel de cont, la runda finala a licitatiei am avut o compania selecta”, a afirmat Bogdan Santea, General Manager la DraftFCB
Agentia Retrasilor din Publicitate
Vineri, 11 Septembrie 2009
 Cu primul juriu international din istoria competitiei, ADOR a aratat aseara unui public de 350-400 de oameni timp de 2 ore zeci de finalisti si premii, si nu in ultimul rand ca se...
McCann vs Vodafone: Enoiu Cred ca Vodafone va ramane la McCann si in 2010. Vodafone: nu putem confirma data la care se va face trecerea la reteaua OMD
Joi, 03 Septembrie 2009
Desi McCann Erickson si Vodafone au batut palma pana la sfarsitul anului 2010, atat seful agentiei de publicitate cat si oficialii Vodafone nu sunt siguri ca incheierea colaborarii va veni...
Cine a injunghiat Cezarul ARMAD pentru RODIRECT?
Vineri, 21 August 2009
 Demisia Presedintelui ARMAD si noul Consiliul Director autopropus si votat practic acelasi ca intrecut vorbesc de la sine ca ARMAD si-a injunghiat de fapt doar Cezarul, nu si vechea conducere
Venirea lui Nistorescu n-a crescut audienta cotidianul.ro
Miercuri, 05 August 2009
Cu o audienta cuprinsa intre 51.169 si 53.195 clienti unici, site-ul Cotidianul.ro a avut o evolutie practic constanta a audientei in primele zile de mandat ale lui Cornel Nistorescu, noul sef al ziarului, fata de media saptamanilor precedente.
Trei oameni au renuntat la 30 de ani de salarii, pentru propria companie de publicitate outdoor
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
Campanie Tetra Pak pentru UHT, de Mercury360
Luni, 01 Iunie 2009
 Comunicarea  integrata debuteaza la nivel national pe TV, cu spotul „Back to Cow” va maifi orezenta pana la sfarsitul anului...
Publicitatea trece. AdPlayers ramane. Din 1992.
Joi, 21 Mai 2009
 Chiar daca stirile AdPlayers s-au nascut in primavara lui 2005, memoria AdPlayers dateaza din 1992.
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Daca Facebook ar fi o tara, ar fi a cincea din lume ca numar de locuitori Ad:tech Paris 2009, cu Andreea Guidea, Zenergy
Luni, 13 Aprilie 2009
 In Franta, 50% din bugetele de internet se duc catre Google, dar si „cel mai folosit motor de cautare este Google”. Nu si in Statele Unite!”, sunt doar o parte dintre concluziile Ad:tech, punctate de Andreea Guidea, Managing Partner, Zenergy
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Estimam aproximativ 2 Mil. EUR din marketing interactiv, online si mobile marketing Maia Novolan, Intertel
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
Lucian Romascanu - GM, Can Can si Ciao: Can Can este concurent cu Libertatea, insa din punctul meu de vedere este o concurenta cat se poate de corecta
Vineri, 20 Martie 2009
 „Can Can este concurent cu Libertatea, insa din punctul meu de vedere este o concurenta cat se poate de corecta”, afirma pentru AdPlayers Lucian Romascanu, fost Director...
Cu 10 Milioane EUR anul trecut in publicitate, URBB creste in 2009 bugetul in lei cu 15%
Vineri, 13 Martie 2009
 Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
Despartire Boom - GSP de 1 Mil. EUR, anuntata in timp real
Vineri, 30 Ianuarie 2009

Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR

 

Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
« 6 7 8 9 10 »