Rezultatele cautarii dupa : "sibiu"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods Rom�nia deruleaza �mpreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli �n principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Marti, 13 Februarie 2007
Doi expati - Minoru Isobe si Solene Cesbron, alaturi de o conationala - Luisa Leizeriuc si-au ocupat locurile la creatia GAV|Scholz&Friends
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Aflata la cea de-a sasea editie, Bursa pentru Excelenta Creativa 2007 se adreseaza studentilor �n an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ si ofera c�stigatorului 500 euro pe luna, timp de un an
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea edit�nd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest �n Rom�nia, dupa ce compania a preluat de cur�nd pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detin�nd deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv � Editie de Vaslui
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata rom�neasca
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data �ntr-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Men�s Health
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Agentia Spoon Media a dezvoltat strategia media de pre-lansare, lansare si �ntretinere pentru primele doua magazine BauMax din Romania, inaugurate pe 31 octombrie, la Brasov si 7 noiembrie, la Sibiu
Miercuri, 20 Septembrie 2006
"Alaturi de Kaufland, Baumax este al doilea client de retail din portofoliul agentiei, �n ordinea �n care au fost ei c�stigati", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu (foto), Director General, Spoon Media
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Pe l�nga marele premiu const�nd �n participarea la Festivalul de Publicitate din Slovenia, c�stigatorii concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum" initiat de Graffiti BBDO �n parteneriat cu Scandia, mai au posibilitatea de a ram�ne �n agentia de publicitate din poarta Palatului Cotroceni
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Luni, 17 Iulie 2006
Un studiu in randul a 2.000 de persoane, potrivit lui Mihai Fanache (foto) GM, Ninespices, care au aplicat online pentru un credit pe easybanking.ro, arata ca 2 din 3 solicitanti au studii universitare si postuniversitare, 1 din 3 au venituri lunare de peste 500 EUR, iar 71% au o proprietate, cu sau fara ipoteca
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
Dan Moraru, Presedintele Graffti BBDO Group Romania spune ca specialistul de PR afiliat al retelei Pleon opereaza sub umbrela grupului Graffiti BBDO si poate deveni in cursul acestui an o companie distincta
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Vineri, 24 Iunie 2005
De conturile ATL, BTL si PR ale operatorului de telefonie se ocupa agentia Grey Worldwide Romania, iar cumpararea si planificarea media este asigurata de compania Mediacom
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
Miercuri, 25 Mai 2005
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei �role� de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: