Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 14 Februarie 2007
Calin Clej este noul CSD Marketing Manager pentru Romānia īn cadrul PepsiCo International, coordonānd īntreaga strategie de brand pentru Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X, Mountain Dew, 7 UP si Mirinda
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Marti, 13 Februarie 2007
Laura Tampa (foto) este noul Managing Director al agentiei Grey Worldwide Romānia, iar Mihail Vārtosu, fondatorul companiei, va oferi īn continuare consultanta de management si marketing de pe pozitia de Strategic Advisor al Grey Global Group īn Balcani
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
Luni, 12 Februarie 2007
"AdPrintul este un ultim test īnainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata īn urma unor cereri de oferta pe care SAP Romānia le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
Miercuri, 07 Februarie 2007
Asociatia Salvati Dunarea si Delta Academia Catavencu spune ca peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal īn think tank-ul la care au participat Sorin Trānca (Friends Advertising), Ioana Manoiu (GMP Advertising), Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett), Paul Kasprovschi (Mercury Promotions)
Luni, 05 Februarie 2007
Potrivit unor surse apropiate procesului de selectie, operatorul de telefonie mobila alege compania (companiile) cu care īsi va derula serviciile de comunicare, parteneriatele precedente apropiindu-se de final
Luni, 05 Februarie 2007
Īncepānd din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamāna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, īsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, īn prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution
Luni, 05 Februarie 2007
Cu un tirajul de debut de 10.000 de exemplare si distributie gratuita, potrivit editorilor, īn format tabloid, 16 pagini tiparite īn policromie, Weekender.ro se autoproclama prima publicatie destinata exclusiv turistilor de pe Valea Prahovei si are un tarif lista de publicitate de 3.500 EUR
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Joi, 01 Februarie 2007
"Nisa noastra a fost firmele straine care se instaleaza īn Romania caci avantajul nostru competitiv este ca le vorbim pe limba lor, si la propriu, si la figurat", afirma pentru AdPlayers, Sandra Pralong, Chairwoman / Founder la Synergy Communications, legat de pozitionarea companiei de relatii publice si consultanta īn comunicare care avea anul trecut 3 oameni, iar acum are 10
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn doua note pentru editori īn comunicate de presa apartinānd companiilor, Mercury Promotions si Tempo Advertising īsi revendica, fiecare, pozitionarea de "cea mai mare agentie de publicitate independenta"
Luni, 29 Ianuarie 2007
Campania "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si-a desemnat cāstigatorii si a decernat joi, 25 ianuarie 2007, marele premiu al promotiei Glade - un autoturism Mini One Seven
Joi, 25 Ianuarie 2007
Noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite īn mod traditional BTL, OgilvyAction va fi condusa īn Romania de Cristofor Iosub - Managing Director, care pāna īn prezent a asigurat managementul 141, echipele din actuala agentie 141 urmānd sa ramāna neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction
Joi, 25 Ianuarie 2007
Compania de Media, al carei actionar majoritar este EMI Deutschland GmbH, a preluat marca Monitorul de Alba si detine astfel trei cotidiane locale, societatea editānd si Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu
Luni, 22 Ianuarie 2007
"Nu avem bugetate sume, am vrut sa oferim cititorilor aceasta posibilitate si iata ca am realizat acest lucru", afirma Augustin Roman - Director Executiv la Gazeta Sporturilor (GSP), legat de recent lansata alternativa PDF a cotidianului de sport de la Convergent Media, editor caruia oficialul īi estimeaza, pentru anul trecut, o cifra de afaceri de 7 mil. EUR
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat īn urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate īn proiecte de responsabilitate sociala
Joi, 18 Ianuarie 2007
CNA a hotarāt, īn cadrul sedintei din 18 ianuarie, sa sanctioneze OTV, National TV si N24 cu cāte 25.000 lei
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vānzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate īn 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: