Rezultatele cautarii dupa : "si"
Ordonare dupa: data / relevanta  
HP pune campania “What do you have to say?” in principal pe Internet
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
BRAT a intrat in IAA
Luni, 22 Octombrie 2007
Cei mai recenti membri ce au aderat la IAA Romania sunt companiile: McDonald’s, Lowe PR, twenty si Grupul Doi precum si Biroul Roman de Audit al Tirajelor
Cristalex a facut Hotel Campari din Casa Uniunii Scriitorilor
Luni, 22 Octombrie 2007
Admistrarea proiectului de comunicare fost asigurata de agentiile Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR)
Scala JWT isi innoieste echipa cu 2 oameni de la Leo Burnett
Joi, 18 Octombrie 2007
Cei doi oameni de Client Service sunt Mihaela Barsan (foto), Account Director si Alexandra Cantor, Account Manager
Saatchi&Saatchi se relaxeaza din nou cu Ciuc Premium
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Licitatia Parmalat, la Violet Advertising
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Violet va realiza campaniile de toamna–iarna pentru Santal si pentru laptele Parmalat
Starcom a castigat Silver Drum cu Avon
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Dupa un Silver la CannesLions, agentia Starcom a castigat si un Silver Drum cu campania Avon impotriva cancerului la san la “Festivalul Noii Europe”
Golden Watch pentru doua campanii McCann Erickson si Grey
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Doua campanii McCann Erickson (Romania) si respectiv Grey (Bucharest) au fost premiate cu 2 ceasuri de aur la sectiunea campanii de publicitate
Romanii cheltuiesc 166 lei la Mall
Marti, 16 Octombrie 2007
Studiul a fost facut de catre Brand Management impreuna cu Operations Research pe un esantion de reprezentativ de 3.200 de persoane din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj
Grey merge pe caldura de acasa ButanGas
Vineri, 12 Octombrie 2007
Campania „Caldura de acasa” pentru ButanGas este semnata de Grey Bucuresti si include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio
Brandstalk are oameni noi la creatie
Vineri, 12 Octombrie 2007
Creatia mai atrage doi copywriteri: Roxana Raileanu si Alina Covalcic
Examenele Leo Academy din toamna se amana in primavara
Joi, 11 Octombrie 2007
Programate pentru toamna acestui an, „profesorii” de la Leo Burnett anunta amanarea „cursurilor” pentru imbunatatirea formatului
Floriana Jucan alege Arbomedia pentru Q Magazine
Marti, 09 Octombrie 2007
Editata de Babilon Press, companie detinuta de Floriana Jucan, Q magazine are o frecventa bilunara, este membru BRAT si, potrivit Arbomedia, are un tiraj de 30.000 de exemplare
Harley-Davidson a ales The Practice
Marti, 09 Octombrie 2007
Agentia de relatii publice va oferi servicii de consultanta, de relationare cu formatorii de opinie  (mass-media si alti lideri de opinie), de organizare de evenimente si alte servicii conexe activitatii de PR
“Femeia de azi” sare la gatul „Libertatii pentru Femei”
Marti, 09 Octombrie 2007
Saptamanalul "femeia de azi" a atins, in luna august 2007, vanzari de aproape 150.000 de exemplare pe editie (conform BRAT citat de editori), peste vanzarile “Libertatea pentru femei”, publicatie care, potrivit  BRAT vindea in iunie 137.545 copii pe editie si, conform sondajelor la chiosc efectuate de Departamentul de Distributie al Sanoma Hearst Romania,...
Mediafax Foto a relansat Infografice
Vineri, 05 Octombrie 2007
Serviciul ofera interpretari grafice ale stirilor zilei, care vin in completarea fluxului zilnic de stiri Mediafax din sport, economie, politica, social si altele
Extracaravana Boom a dat 50.000 lei
Vineri, 05 Octombrie 2007
Seria de evenimente si-a desemnat castigatorii, marile premii constand in 10 LCD-uri, valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei depasind 50.000 RON
5.000 lei pentru publicitate oculta la OTV
Vineri, 05 Octombrie 2007
Potrivit reglementarilor din Leagea Audiovizualului, publicitatea nu trebuie sa promoveze direct sau indirect, practici oculte, iar prin afisarea anunturilor publicitare in favoarea unor servicii oferite de astrologi, clarvazatori, vindecatori si ghicitori, postul a nesocotit textul legii
Forum Invest PR lucreaza pentru Roca
Vineri, 05 Octombrie 2007
Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor
Starcom, Optimedia si MPG castiga licitatia Romanian Discovery Challenge
Luni, 01 Octombrie 2007
La "pitch" au participat 16 echipe de cate trei persoane din agentii de publicitate, agentii media, precum si membrii ai presei de business si trade din Romania