İntre 1997-2002. Stanchev a fondat si condus, din pozitia de general manager, una dintre cele mai importante televiziuni pay-TV, HBO Romania,
Cu 24 de oameni in prezent, agentia de publicitate full service pe Internet condusa de Bogdan Nitu inregistra anul trecut aproximativ 700.000 EUR
Sorin Kosz, directorul televiziunii locale, a spus ca „Timisoara este o alegere fireasca in strategia de dezvoltare a statiilor locale Realitatea TV”
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Editata pe piata italiana de trustul de media Mandadori, in Romania revista lunara este scosa pe piata de Monden Media Group, condus de Peter Jansen, care mai afre in portofoliu si titlul Monden
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Editia din acest an a Festivalului Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti jurizeaza intrarile in festival in perioada 25 – 30 august, urmand ca premierea sa aiba loc pe 31 august
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro: Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail