Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 08 Februarie 2023
ING Bank Romania devine unul dintre partenerii principali ai festivalului de muzica alternativa Summer Well, care va avea loc in weekendul 11-13 august, pe Domeniul Stirbey din Buftea.
Luni, 24 Iunie 2019
Noul meniu HARD ROCK CAFE lansat de curand include peste 20 de produse noi, printre care si o premiera mondiala: primul Steak Burger™ acoperit cu foita de aur de 24 de karate, Miercuri, 19 Iunie 2019
Categoria Use Shakes permite utilizatorilor sa achizitioneze sanse pentru experiente wow, precum o tabara de surf in Portugalia, sesiuni de conducere sportiva cu automobile Porsche si BMW, acces la facilitatile oferite de Edenland, calatorii cu autorulota, sesiuni meet&greet cu un star muzical, bilete pentru o gala de film si pizza...
Joi, 17 Mai 2018
Cu “Lock My Hips” featuring Krishane, Karmen semneaza prima colaborare cu un artist...
Luni, 30 Ianuarie 2017
„Fondatorul”, o drama despre nonconformistul antreprenor american Ray Kroc – un agent de vanzari din Illinois, este povestea adevarata a transformarii McDonald’s-ului dintr-un mic stand cu hamburgeri, in 1954, intr-un imperiu global cu peste 35,000 de locatii in jurul lumii.
Luni, 14 Noiembrie 2016
Pentru cea de-a 10 a aniversare a sticlei Limited Edition, evian® si Casa Christian Lacroix s-au reunit inca o data pentru noul ambalaj
Luni, 12 Mai 2014
„Magazinele au inregistrat vanzari cu 50% mai mari comparativ cu media zilnica, iar traficul in ziua evenimentului a fost cu 70% mai crescut fata de...
Vineri, 13 Mai 2011
Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Marti, 20 Iunie 2006
Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: