Rezultatele cautarii dupa : "service"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Pe langa Adelina Mustata (31 ani), agentia de publicitate a achizitionat-o pe BTL si PR pe Raluca Dobre (26 ani) si un nou director financiar -Mihaela Vacarus (28 ani)
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
Marti, 08 Noiembrie 2005
Dupa 5 ani de "tratament" cu medicamente, agentia de publicitate se declara "full service", deruland in prezent conturi de ATL, BTL si PR precum Gloria Jean’s Coffees si MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea
Luni, 07 Noiembrie 2005
Desfasurata impreuna cu agentia Brands&Bears, campania "Orice vis ai, Winchester il indeplineste!" este sprijinita de alte trei seturi de premii
Luni, 07 Noiembrie 2005
Semnate de agentia de publicitate Violet Advertising, campania si spotul Tv "Invizibil" sunt derulate de agentia de media ZenithMedia
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Joi, 03 Noiembrie 2005
Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate "lucreaza" cu Ion Luca Caragiale, George Enescu si Mihai Eminescu la promovarea mandatului on line si mandatului electronic
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
Vineri, 21 Octombrie 2005
La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
Joi, 20 Octombrie 2005
In urma acesteia, Red Cell Romania devine OgillvyOne Romania, Cristofor Iosub fiind Deputy Managing Director OgilvyOne Romania si 141
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Vineri, 14 Octombrie 2005
Semnata de Publicis Romania, campania isi propune sa consolideze imaginea de "expert in tehnologia-cu-atingere-umana" a lantului de magazine din Romania Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
Vineri, 07 Octombrie 2005
Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
Marti, 04 Octombrie 2005
Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
Luni, 03 Octombrie 2005
Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: