Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
Joi, 04 Octombrie 2007
Panfoods Romania lanseaza Amigo Premio alaturi de agentia de publicitate AdVenture, campania de comunicare fiind construita in jurul mesajului “Amigo Premio. 100% cafea pura!“.
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Spotlight a elaborat si dezvoltat intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice ale companiei Elmi Prodfarm
Marti, 18 Septembrie 2007
Cu 9000 de angajati in intreaga lume, actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat la nivel international ca cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in DRAFTFCB
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
Luni, 10 Septembrie 2007
Compania care a incheiat anul trecut cu peste 2 Mil. EUR si a inregistrat pe primul semestru al anului o cifra de afaceri de peste 1,5 Mil. EUR este condusa acum de Carmen Andrei - noul Director Executiv la Media Mall, iar Gabriel Militaru (foto), fostul Director Executiv pana in august 2007, a preluat functia de Director General al regiei de vanzari
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Vineri, 07 Septembrie 2007
Potrivit agentiei de publicitate, contul a intrat in portofoliul Badcat in urma unei licitatii desfasuratein luna august la care au mai participat cinci agentii
Vineri, 07 Septembrie 2007
Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Vineri, 10 August 2007
Agentia de publicitate estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de peste 1,4 Mil. EUR, din care 150.000 EUR - mai mult de 10%, o vor reprezenta campaniile online
Miercuri, 08 August 2007
Oficialii agentiei de publicitate au declarat pentru AdPlayers ca prima campanie integrata Eximbank s-a derulat in perioada Iunie-iulie, iar contul de media full service (toate serviciile) a fost si acesta in grija Lowe&Partners
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: