Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 30 Iulie 2014
Campania „Cu soarele in Vacanta” aduce in centrul atentiei povestile a patru familii de bloggeri care se pregatesc pentru vacanta de vara: Dana Rogoz si familia sa, Andreea si Cabral Ibacka, Marta Usurelu si Cristian Manafu, Laszlo Nagy, Sanda si Matei
Miercuri, 30 Iulie 2014
In urma unei competitii adresate pasionatilor de design, lucrarea castigatoare pentru o editie limitata DERO va fi premiata cu 4000 de lei, iar cele 10 finaliste vor primi cate 1000 de lei.
Marti, 08 Iulie 2014
Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu
Vineri, 20 Iunie 2014
Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga. Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte...
Miercuri, 18 Iunie 2014
Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Marti, 20 Mai 2014
Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Luni, 24 Februarie 2014
Comitetul Director IAA Worldwide se intalneste zilele acestea la Bucuresti pentru a stabili detaliile organizarii Congresul Mondial IAA Beijing 2014
Joi, 20 Februarie 2014
Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
Joi, 14 Noiembrie 2013
Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Joi, 25 Iulie 2013
Estimat la peste 500.000 EUR pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.
Vineri, 28 Iunie 2013
Ales de curand Senior Vice President al IAA, functia presupune ca dupa trei ani de mandat fondatorul grupului GMP va deveni automat Presedinte Mondial al IAA. Noii membri din Consiliul Director au mandate valabile pana in luna mai 2016.
Vineri, 21 Iunie 2013
Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
Marti, 18 Iunie 2013
Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Joi, 30 Mai 2013
Ioana Anescu, Managing Director IAB Romania, a declarat pentru adplayers ca „Printre obiectivele noastre la Bruxelles se numara: o mai buna comunicare si informare a actiunilor CD European catre IAB-urile locale, accelerarea procesului de dezvoltare a programului de Certificare Educationala pentru specialistii in comunicare digitala si o mai buna reprezentare a intereselor pietelor...
Vineri, 24 Mai 2013
„Vrem sa crestem numarul de tranzactii Okazii.ro cu 10%-30%, tranzactii venite din sistemul de afiliere si afiliatii care sa ne genereze acest volum de business, parteneri carora sa le generam veniturile asteptate” a afirmat pentru adplayers Emilia Corban, Senior Marketing Project Manager.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Miercuri, 24 Aprilie 2013
Pe langa creatia si strategia de la Graffiti BBDO, Policolor lucreaza cu Zenith Media pe media buying, Zaga Brand pe PR si cu Unlock si Gfk pe partea de research, dupa cum a afirmat pentru adplayers Alexandra Rusu, Senior Marketing Director.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Joi, 24 Ianuarie 2013
In urma unui pitch organizat de Ursus Breweries, Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului BBDO, si-a extins recent portofoliul de clienti, castigand brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga
Marti, 02 Octombrie 2012
Premiile festivalului de comunicare digitala Internetics 2012
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: