Rezultatele cautarii dupa : "senior brand manager"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Luminita Anghel debuteaza in publicitatea TV cu Garnier si Publicis Romania
Joi, 05 Iunie 2008
Coty  - Cat de Kylie esti, la Propaganda
Miercuri, 14 Mai 2008

Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty

Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Luni, 24 Martie 2008
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Ursus a lansat Colectia de Succese
Miercuri, 05 Martie 2008

Pe langa trofeul „Colectia de Succese”, cei 5 castigatori ai proiectului vor mai avea ocazia sa faca o calatorie catre cea mai inalta cladire din lume, Burj Dubai, situata in orasul Dubai,

Bergenbier pe ecrane cu Wild Christmas III
Joi, 06 Decembrie 2007
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Radu Florescu - Saatchi & Saatchi, despre EFFIE: 'Sunt destul de rezervat cu privire la cāstigatorii de anul acesta din mai multe categorii'
Joi, 05 Aprilie 2007
"Pe ansamblu, evenimentul, jurizarea si rezultatele Effie 2007 reflecta piata de publicitate. Cu cateva exceptii", a declarat, pentru AdPlayers, Radu Florescu – CEO al Saatchi & Saatchi, legat de recenta editie a festivalului Effie Awards Romania: "Sunt destul de rezervat cu privire la castigatorii de anul acesta din mai multe categorii", explica executivul...
IAA Romānia a ales noua conducere
Joi, 01 Martie 2007
Format din 9 membri, noul Comitet Director IAA are īn componenta: Presedinte - Felix Tataru (foto, GMP), Vice-Presedinte: Alexandra Olaru (Unilever SCE), Secretar: Cristina Simion (Edipresse), Trezorier: Cezar Dumitru (Ursus Breweries), Director Program: Narcis Horhoianu (Procter & Gamble Romania), Dan Petre (D& D Research), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Diana Flutur (Odyssey...
Pauza Fresh System la Saatchi&Saatchi
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine īn continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Bergenbier are lift Neconventional
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti",  afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier
Finlandia Vodka Cup a ales finalistul pentru Finlandia – Bartender of the Year
Marti, 30 Ianuarie 2007
Destinat celor mai talentati barmani din peste 20 de tari, Finlandia Vodka 2007 si-a desemnat cāstigatorul din Romānia care participa, alaturi de competitori din peste 20 de tari la īntrecerea finala pentru titlul: Finlandia – Bartender of the Year (Barmanul Finlandia al Anului)
Pepsi a īndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strāns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata īn Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat īn Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Vino frate la Grupul de Esenta Tare
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
McCann Erickson īndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" īn contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata īn spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
La Dolce Vita ruleaza si īn Romānia
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack
Vineri, 15 Septembrie 2006
Īn cea mai recenta campanie lansata la īnceputul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus īsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca īn atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Timisoareana Nefiltrata, fidelizare locala
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
« 1 2 3 4 »