Rezultatele cautarii dupa : "semnatura"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020
 Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.
La inceput de 2020, Editura NICULESCU KIDS aduce titluri dedicate tinerei generatii
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 Constienta de importanta educatiei copilului in cadrul familiei, Editura NICULESCU a creat colectia KIDS care reprezinta un excelent suport informativ pentru parinti si copii. 
Expozitie Unzip your Mind by Alex Chinneck la Qreator, intre 22 august si 18 septembrie
Joi, 22 August 2019
 Evenimentul s-a desfasurat in prezenta artistului britanic, care a dezvaluit, in premiera dupa Milano Design Week, o serie de instalatii special concepute pentru a ilustra ideea unui viitor mai bun.
Viral cu 1 milion de vizualizari la o zi de la lansare si Nr.1 in Trending YouTube, cu teaser pe locul al doilea. 5GANG - episodul SOS
Joi, 20 Decembrie 2018
 In mai putin de 24 de ore de la lansare, cea mai recenta piesa semnata de 5GANG, „SOS”, a acumulat 1 milion de vizualizari in timp real si a devenit 1 in Trending YouTube, in vreme ce teaser-ul ei, lansat acum doua zile, este #2 in top trending.
Am uitat sa traim. Delia (Global Records) lanseaza piesa ,,Traieste frumos''. Viata nu e doar un post.
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Intr-o lume in care viata se deruleaza pe ecranele telefoanelor, in care zambetele si discutiile sunt tot mai mult inlocuite de filtrele aplicatiilor, piesa „Traieste frumos” a fost foarte bine primita de public si intens distribuita in mediul online. 
Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. Pasiunea pentru Mobilitate devine principala misiune.
Marti, 12 Iunie 2018
”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 
URSUS Retro cu Brand New. Agentia dezvolta ambalajele noului sortiment cu trasaturi retro.
Luni, 07 Mai 2018
 “Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de...
Start in etapa a doua a competitiei de arhitectura premiata cu 15.000 EUR. Imagine Dumbrava Vlasiei
Luni, 19 Februarie 2018
 Premiul, in valoare de 15.000 de euro, este unul dintre cele mai importante acordate vreodata in Romania in cadrul unui concurs de arhitectura, spune Horia Balan, Project Director Dumbrava Vlasiei, despre cea de-a doua etapa a concursului Imagine Dumbrava Vlasiei care deschide inscrierile proiectelor de arhitectura pe site-ul
15.000 de euro la bataie pentru tinerii arhitecti, de la complexul rezidential Dumbrava Vlasiei
Marti, 16 Ianuarie 2018
 Dumbrava Vlasiei lanseaza in ianuarie un concurs unic pe piata de la noi, care ofera sansa tinerilor arhitecti sa se faca remarcati si, mai mult, sa castige un premiu consistent in valoare de 15.000 de euro si posibilitatea de a realiza un proiect propriu, intr-un complex rezidential de poveste
One United Properties lanseaza divizia One Office, destinata constructiei de cladiri de birouri
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Divizia este dezvoltata in partenerial cu fondatorul Eurisko, Ionut Dumitrescu, care va fi partener One Office si este deja membru in Consiliul de administratie One United Properties
Noua semnatura a misiunii de brand Sanofi. Empowering Life.
Luni, 30 Octombrie 2017
 Promisiunea Sanofi este de a-i ajuta pe oameni sa traiasca mai bine si mai mult, spun reprezentantii de relatii publice ai companiei, care lanseaza deviza Empowering Life - noua semnatura pentru a exprima misiunea de brand.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Concurs de design pentru fabrica S. Pellegrino
Marti, 26 Iulie 2016
 Patru firme de arhitectura cunoscute international au facut propuneri pentru fabrica S.Pellegrino din San Pellegrino Terme.
Campaniile n-au plans in zadar. Rosia Montana este propusa pentru Lista Patrimoniului Mondial UNESCO
Vineri, 05 Februarie 2016
 “Ministerul Culturii si Ministerul Mediului, Apelor si Padurilor au comunicat catre Centrul Patrimoniului Mondial de la Paris inscrierea Peisajului cultural minier Rosia Montana in lista indicativa a Romaniei pentru Patrimoniul Mondial”, anunta reprezentantii Asociatiei Alburnus Maior.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Inmedio trece sub Lagardère Travel Retail. O afacere de 32 Miliarde de euro.
Marti, 28 Iulie 2015
Subsidiara grupului Lagardère Services, LS Travel Retail Romania, compania care opereaza lantul de vanzari Inmedio, devine...
60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

100.000 EUR pentru mezelurile Facos. Cont Armada.
Marti, 16 Aprilie 2013
 „Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Propaganda nu-i Armada. Adrian Tuluca: Nici o implicare la nivel decizional si strategic
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Care este implicarea lui Adrian Tuluca, managerul Propaganda? “Nici o implicare la nivel decizional si strategic, am ajutat doar la fondarea companiei ca actionar minoritar si investitor. Cam asta este legatura intre mine si deciziile care se iau in Armada in privinta campaniilor.
« 1 2 3 4 »