Rezultatele cautarii dupa : "semnat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
CABY. Rebranding la primul sistem car-sharing, exclusiv cu masini electrice
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Semnat de Boomerang, noul brand CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului:  scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul
Winter...is NOT coming! Campanie KFC de UM Studios (UM Romania, McCann Worldgroup)
Marti, 03 Octombrie 2017
 Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in  categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
Comunicare Fonduri Europene: 245 mln. euro pentru modernizarea sistemului de apa din Vrancea
Luni, 11 Septembrie 2017
 Finantat prin POIM, din actuala perioada de programare, proiectul „Extinderea si modernizarea sistemului de apa si canalizare in judetul Vrancea are o valoare de 245 milioane euro.
Cu afaceri de 3,5 mln. eur pe an, platforma de talent management Global cu care lucreaza INNA a semnat cu Fabrica de PR
Luni, 07 August 2017
 Global lucreaza cu INNA, Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceusan, Carmen Grebenisan, Laura Musuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, si altii
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Fonduri Europene de 4,42 mln euro prin POR pentru competitivitate si promovarea antreprenoriatului
Luni, 17 Iulie 2017
Ministrul delegat pentru Fonduri Europene, Rovana Plumb, a semnat 28 de contracte de finantare in cadrul apelului de proiecte nr. POR 2016/2/2.1.A, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de...
Hotnews: Mesh publicitar pe Monument Istoric. Euromedia Group amendata cu 450 de euro
Vineri, 07 Iulie 2017
 Intr-un raspuns pentru Hotnews, PMB arata: "Pentru imobilul din Calea Victoriei nr. 2, Sector 3, societatea EUROMEDIA GROUP S.A a fost sanctionata contraventional, conform prevederilor Legii 50/1991. Aceasta a desfiintat mijlocul publicitar sanctionat. Ulterior, aceasta a amplasat alte 2 mijloace publicitare pe fatadele...
Noul packaging Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group)
Marti, 27 Iunie 2017
 1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
'Gogule, ce vorbesc astia aici? Hai, ca tu trebuie sa stii, doar esti copywriter-ul pe Pampers, ce dracu! Fozzie si Patrick Andre de Hillerin, in Catavencii.
Miercuri, 08 Martie 2017
Despre o intalnire cu o echipa multinationala de creatie pentru lansarea Pampers in Rusia, salarii si cum se facea nota de plata unui client pentru un copywriter sau arti director, dar si despre salarii de 200.000 de lire  - cat castiga un coleg de breasla in Londra, vorbeste astazi la aproximativ doua decenii distanta, Patrick Andre de Hillerin in Catavencii.
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Valoarea colesterolului LDL si riscul bolilor cardio. Infinit si CardioPrevent pentru ,Stiu cat am''
Vineri, 20 Ianuarie 2017
 „Am ales sa investim resurse in campanii de informare a populatiei si de constientizare cu privire la pericolele nivelului crescut de colesterol LDL (asa-zisul „colesterol rau”) indemnand la masurarea valorii colesterolului LDL si la accesarea sfatului medical specializat”.
Eduard Irimia muta Superkombat in SUA si Canada. Promotorul roman a semnat cu CBS Sports Network
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000. 
Un nou Oscar pentru design de ziar in Romania de la European Newspaper Award.
Joi, 17 Noiembrie 2016
 Cu un design semnat de acelasi autor care a adus un premiu pentru Adevarul, Cristian Lipan, Vecinul.net a fost distins de celebra competitie cu Award of Excellence la categoria News Pages / Elections - Brexit.
TVR va fi premiata la ONU pentru bune practici in angajarea persoanelor cu dizabilitati
Joi, 20 Octombrie 2016
 Emisiunea „Fara prejudecati” de la TVR Cluj va primi Premiul Global Recognition “Good Practices for Employees with Disability” din partea Secretariatului de Stat pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilitati din Brazilia.
Ordin si reguli noi de transparenta in accesarea fondurilor europene
Luni, 10 Octombrie 2016
 Potrivit MFE, noul ordin semnat de Cristian Ghinea inlocuieste vechile clauze, care permiteau secretizari abuzive
Ghinea a semnat pe 59 mln. EUR in instrumente financiare pentru IMM-uri
Marti, 20 Septembrie 2016
 Instrumentele financiare din cadrul Programului Operational Competitivitate (POC), in valoare de 59,3 milioane euro, raspund nevoii de finantare a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) care se confrunta cu un risc crescut de creditare atunci cand apeleaza la credite bancare.
Hai ca se poate. Dar o si meritam?
Miercuri, 24 August 2016
 La doua zile de la difuzare, noul spot al comunicarii publice pentru „Cumintenia Pamantului” de Constantin Brancusi, semnat de Papaya Advertising, a strans deja in jur de 50.000 de vizualizari pe canalul youtube al agentiei. Un numar de vizionari de zeci de de ori mai mare decat a inregistrat...
 Cine ar trebui sa plateasca taxa de publicitate? Raspund avocatii Boboc si Partenerii.
Luni, 22 August 2016
 Punctul de vedere al casei de avocatura pe marginea dezbaterilor legate de cine plateste taxa de publicitate este ca „prestator este doar cel care presteaza efectiv serviciile de publicitate, acesta fiind obligat sa verse/plateasca taxa la bugetul local, potrivit art. 477 alin. 7”. Iar „Beneficiarul va suporta taxa prin refacturare de la prestator sau agentia de...
News.ro si mediaTRUST vand integrat servicii de agentie de stiri si monitorizare
Joi, 04 August 2016
 Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
« 2 3 4 5 6 »