Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Luni, 31 Octombrie 2011
Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011
Joi, 27 Octombrie 2011
Managementul a peste 70 de mari companii din industria FMCG, retail, marketing si media este asteptat astazi (joi, 27 octombrie) , incepand cu ora 19.00, la cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor PIATA, la JW Marriott (Grand Ballroom).
Vineri, 27 Mai 2011
Robert Redeleanu (CEO, Scandia), Radu Timis (President Cris-Tim Group), Victor Armaselu (VP Sales & Distribution Ursus Breweries), Alexandru Vlad – GM,Selgros – dar si alte nume grele ale unor jucatori din productia si distributia de larg consum vin la evenimentul organizat de revista Piata
Vineri, 20 Noiembrie 2009
Livrat intr-o prima serie de 1.500 de exemplare, discul contine 12 dintre cele mai ascultate melodii de Craciun si povestea fiecarui cantec, cum au fost compuse, cui au fost dedicate, unde au fost ascultate prima data
Vineri, 08 Mai 2009
Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la „metale pretioase” si...
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment organizat de revista Piata
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: