Rezultatele cautarii dupa : "selected gold"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Estimata la 2-3 Mil. EUR pe an, media Strauss (Doncafe, Fort) a plecat de la Starcom MediaVest la Mediaedge:cia
Luni, 15 Februarie 2010
 Mediaedge:cia lucra pentru client de 9 ani, insa administra doar contul de OOH in ultimii 2 ani, perioada in care producatorul de cafea a lucrat cu Starcom Media Vest
Concediat in 2003, Elite s-a intors in Leo Burnett, fara licitatie
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears  - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
Graffiti BBDO semneaza spotul de imagine pentru Selected Gold
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a semnat spotul “Perfecta” pentru cafeaua premium Selected Gold de la Elite Romania
Brands&Bears a organizat evenimentul de lansare Selected Gold
Joi, 13 Septembrie 2007
Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am castigat-o in urma cu 10 zile”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears
Licitatie de publicitate Elite Romania pentru Selected
Marti, 11 Septembrie 2007
Dan Oprescu, noul Director de Marketing la Elite Romania, a declarat pentru AdPlayers ca invitatiile de participare la licitatie nu au fost trimise inca agentiilor si ca procesul de selectie se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, in urmatoarele 2 saptamani, decizia urmand sa fie luata pana cel mai tarziu la jumatatea lunii octombrie
Buget de 5 Milioane EUR pentru Selected Gold de la Elite
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”