Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Iunie 2016
Compania franceza RATP, al cincilea jucator ca marime la nivel global in transportul public, extinde angajamentul fata de mediu si in cazul serviciilor de comunicare, prin alegerea hartiei ecoresponsabile Cocoon extra-alb, hartie reciclata 100% de la Antalis
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi
Miercuri, 11 Februarie 2015
"Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
Vineri, 16 Ianuarie 2015
Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
Joi, 15 Ianuarie 2015
Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta in 2010.
Marti, 06 Ianuarie 2015
Cu 15 ani in comunicare porniti intr-o banca, Raluca Zamfir are azi o agentie de relatii publice si comunicare cu 8 oameni si o cifra de afaceri de aproape 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014.
Joi, 09 Octombrie 2014
Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare
Joi, 09 Octombrie 2014
McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
Vineri, 03 Octombrie 2014
Carmen Lixandru, sefa agentiei MediaCom(WPP), companie de media ce deruleaza anual volume de zeci de milioane de euro in piata de publicitate este dezamagita si consternata de decizia Consiliului Concurentei
Sambata, 22 Iunie 2013
Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990
Miercuri, 03 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers din piata, despartirea de DDB a Corinei Bacanu, fosta directoare de creatie, urmeaza mai...
Luni, 02 Aprilie 2012
Cu o echipa de 100 de oameni din care in jur de 50 permanenti, la care se adauga alte sute de aplicanti in proiectele de creatie, strategie de marketing si comunicare, membrii Advice – o asociatie in egala masura de studentii si absolventi din Universitatea Bucuresti sau ASE, ar putea fi oricand o agentie redutabila intr-un concurs ori licitatie de publicitate.
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Marti, 21 Februarie 2012
Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
Carmen Tanasie pleaca, iar Liana Mihai, fosta House of Media (The Group), ar urma sa fie numita viitoarea sefa a Omnicom Media Group, potrivit unor surse adplayers apropiate miscarii. Viitorul management ar putea fi prezentat in cadrul unei sedinte care urmeaza sa aiba loc in cursul zilei de astazi (marti)
Luni, 09 Mai 2011
Cu 40% crestere a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, si 8 clienti noi pe 2010, Claudia Chirilescu spune ca 2011 a inceput mai dificil....
Joi, 07 Aprilie 2011
De curand aleasa in juriul de PR la Cannes Lions, Ioana Manoiu, Managing Partner la GMP PR mai spune despre mediul de business din acest an ca „lucrurile au alt ritm in anul 2011". Agentia are 4 clienti noi GSK (corporate), Starfoods (Lay's), HP (diviziile IPG si PSG ) si un nume inca nedezvaluit
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de 4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Vineri, 04 Februarie 2011
„Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Vineri, 10 Decembrie 2010
„Plecam undeva in Caraibe si America Centrala”, a afirmat Mirela Angelescu pentru AdPlayers, care a precizat ca va fi un concediu de minim 6 luni in Caraibe - America Latina,...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: