Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 Mai 2011
Actualii vanzatori de publicitate ai postului de televiziune dar si piata de media au fost luati prin surprindere de decizia managerului Realitatea TV de a vinde publicitatea prin Media Consulta International
Marti, 03 Mai 2011
La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Vineri, 01 Aprilie 2011
Desi voci din piata de media spun ca evenimentele pot avea un potential efect negativ in planul imaginii statiei in piata de publicitate, contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea, managerul de vanzari al Realitatea TV a afirmat ca nu crede ca “discutiile” care au loc in prezent intre Consiliul de Administratie si managerul postului vor influenta veniturile din publicitate...
Vineri, 28 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in...
Joi, 20 Martie 2008
In varsta de 32 de ani, berlinezul Sven Sochaczewsky a lucrat pe conturi internationale in cadrul retelei Scholz&Friends, diviziile Paris (Client Service) si Berlin (Art Director)
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Daca, în urma cu un an, detinatorul marcilor Wu Xing, Hai la masa si Bumerang Pizza înregistra din prepararea si livrarea de mâncare la domiciliu o cifra de afaceri de aproximativ 800.000 EUR , în acest an, Bogdan Nica, Director General la CSC spune ca se asteapta la o crestere de 40%
Miercuri, 29 Martie 2006
"Gustul" campaniei de imagine pentru condimentele Univer poate fi “simtit” din 20 martie, pe National TV, N24, Pro Cinema si PRIMA TV, in paralel cu o campanie de degustare sustinuta in magazinele Billa din toata tara
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Miercuri, 01 Martie 2006
Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
Joi, 08 Decembrie 2005
Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
Joi, 24 Noiembrie 2005
"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
Vineri, 18 Noiembrie 2005
"Am vrut, cu aceasta campanie, sa ne intoarcem la baza lucrurilor" spune Marius Negrea, Director de Creatie DDB Bucuresti, care este de parere ca "Gustul" va fi cel care va lua decizia la raft
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Joi, 25 August 2005
Campania de relansare consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti "cu Veta, Suca si Gogu a lu’ Zapacitu " schimba prazu’ cu 200 de milioane
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: