Rezultatele cautarii dupa : "se"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 29 Martie 2007
"Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale", a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata si castigata de Universal McCann
Miercuri, 28 Martie 2007
Dupa recent castigata licitatie Vodafone Romania de catre McCann Erickson si Universal McCann pentru urmatorii 3 ani, Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson spune ca "Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca, isi inteleg mai bine asteptarile si actioneaza gandindu-se unul la celalalt"
Marti, 27 Martie 2007
Sistemul efectiv de reclama online tintita Etarget se va lansa oficial si in Romania joi, 29 martie acesta actionand deja, potrivit etarget.ro, in Slovacia, Cehia si Ungaria, iar pe piata romaneasca are deja mai mult de 20 de parteneriate cu portaluri autohtone
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Miercuri, 21 Martie 2007
BMG anunta lansarea înscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmând sa se desfasoare în perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, având ca termen limita de înscriere în concurs - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara în perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
Vineri, 09 Martie 2007
Cristina Osiescu (foto), Marketing Manager MOL România a declarat pentru AdPlayers ca promotia cu premii de 93 600 RON se deruleaza prin agentia de media Initiative România, campania fiind realizata de agentia Adviser / Chilli Media
Joi, 08 Martie 2007
Între dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete în studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
Miercuri, 07 Martie 2007
Alexandra Nastase (foto) si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Sambata, 03 Martie 2007
O initiativa inclusiv a celor care au acceptat sa promoveze festivalul sub titlul de "Suporter RoBlogFest" - bloguri care nu au fost nominalizate fie si într-o lista de multumiri, festivalul jurnalelor online se descrie în propria prezentare ca find o initiativa lui Dragos Novac, fara sa aminteasca nimic de numeroasele bloguri care au promovat cu titlu gratuit RoBlogFest, acum o marca a...
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul îl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata în anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, înregistrând o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va înfiinta începând cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct în cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrându-se pe vânzarea publicitatii online pe Boom.ro
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca în 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "îsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, în primul trimestru al anului 2007, Finansbank România îsi va schimba numele în Credit Europe Bank România, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Luni, 19 Februarie 2007
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes semneaza conceptul si vizualul campaniei "CERF te pregateste pentru viitor", care se va desfasura în perioada februarie – mai 2007
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: