Teddy Dumitrescu (Publicis) a "mixat" cu Serban Ciusca muzica primei editii a emisiunii AdCouture de la The Money Channel, unde estimeaza un cont important de telecom la 15-20 Milioane EUR pe media, si 0,8 – 1 Milioane EUR pe creatie...
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Cu 600 000 euro pe prima jumatate a anului, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
Creola Tudorache se va ocupa de continutul site-urilor protv.ro, acasatv.ro, procinema.ro si protvintl.ro , dupa ce a fost PR Manager in cadrul diviziei de televiziune de la Media Pro
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa ( CRP) sprijina editorii ale caror drepturi au fost incalcate, inclusiv prin sesizarea organelor de ancheta, daca problemele nu se pot rezolva prin mijloace amiabile
White Image se va ocupa de trimiterea si scalarea emailurilor ING, gestionand aceasta componenta a comunicarii externe a companiei.
„Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune
Cu o investitie de relocare de 50.000 EUR, noul sediu are o suprafata de 450 mp, si se afla in vecinatatea Pietei Revolutiei, pe strada Academiei 39-41, din Bucuresti
Agentia de publicitate The Ad Store se va ocupa integral de promovarea canalului de nisa specializat in gastronomie Brava TV
Site-ul agentiei de presa www.mediafax.ro se afla pe locul 4 in topul cresterilor de trafic inregistrate in ultimele sapte zile de site-urile mass-media
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Dupa Emilian Arsenoaiei care se despartea de GMP pentru Leo Burnett, Carmen Tiderle este al doilea Director de Creatie care pleaca la agentia de publicitate condusa de fratii Iordache