Rezultatele cautarii dupa : "scurt"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
8.000 de premii si 250 Cannes Lions. Amir Kassaei, seful creatiei DDB, vine la London International Awards
Marti, 25 August 2015
 
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Metrorex vrea dublarea preturilor. Spectacular continua lupta in justitie.
Joi, 16 Iulie 2015
 
Publicitatea comerciala e moarta-n casa presei scrise. Si noi ne distram cu 57% mai mult
Joi, 16 Iulie 2015
 Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in  primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.

60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

 30% legal. Restul, la Regie si la Primarie. Secrete de 40 Milioane de euro ale publicitatii outdoor (I).
Vineri, 19 Iunie 2015
 
Trofeu national castigat de McCann PR si Ecorom in competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari
Marti, 16 Iunie 2015
 Ecorom si McCann PR au castigat National Energy Globe Award pentru Laboratorul Verde al Reciclarii intr-o competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari.

“Unele cariere se termina la 25 de ani. Viata ta nu Universitatea Romano Americana. Creatie WOPA
Joi, 11 Iunie 2015
 Sub sloganul “Invata sa fii cineva. Pe viata.”, campania de comunicare pentru Universitatea Romano Americana este semnata de Weapons of Public Attraction (strategie, creatie) si The Public Advisors (PR)

Un Effie rade si un pitch plange
Miercuri, 03 Iunie 2015
 “NE-ATI UMILIT? AFARA DIN CASA NOASTRA!”
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
71 Miliarde USD si 68% din publicitate la 5 furnizori de digital.Top 30 Global Media Owners, de Zenith.
Vineri, 15 Mai 2015
 5 furnizori de digital exclusiv - Google, Facebook, Baidu, Yahoo si Microsoft, care au generat 71 Miliarde USD in venituri media, ceea ce reprezinta 68% din tot consumul global de publicitate la nivel mondial, potrivit Top 30 Global Media Owners oferit de ZenithOptimedia, din care face parte si Zenith Romania.

Povestea Ralucai Tonciu (II). Marele razboi chinezesc pentru sanatatea ei la Fuda Cancer Hospital.
Luni, 11 Mai 2015
 Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Bomba zilei. Publicitatea la Metrou, blocata. Spectacular da in judecata Metrorex. Exclusiv.
Miercuri, 06 Mai 2015

Surse din piata au afirmat pentru adplayers ca reprezentantii Spectacular au fost opriti sa mai deruleze publicitatea la Metrou:  “Metrorex ne-a blocat activitatea printr-o interpretare abuziva a contractului, in incercarea de a ne forta sa renuntam la acesta”

Bittman si Harabor joaca in Clubul Selgros. Regia: Lucian Georgescu, GAV
Miercuri, 29 Aprilie 2015
 Amatori de bunataturi in “Clubul Selgros”, Dan Bittman si Manuela Harabor sunt noii protagonisti ai campaniei “Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi.” dezvoltata de GAV pentru Selgros.

La ce se uita lumea: Tv, Computer, Tableta sau Mobil?
Luni, 20 Aprilie 2015
 49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine

Cu 11 agentii si 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata “programmatic cu Prometheus
Joi, 16 Aprilie 2015
 Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).

UPS, TNT si DPD au carat panouri “DHL is Faster
Luni, 23 Martie 2015
Felicitari UPS, TNT si DPD. Cu peste 5 milioane de vizualizari, campania virala “Trojan Style” semnata de Jung von Matt a luat Platina si Aur pentru eficienta in comunicare la AME Awards.
BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015
 Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
“A incalcat legea concurentei. Reactia TheGroup “despre minciuni
Joi, 26 Februarie 2015
 
Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 "Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
« 7 8 9 10 11 »