Rezultatele cautarii dupa : "scurt"
Ordonare dupa: data / relevanta  
200 – 300 mii EUR pe an Discovery Channel la Zenith Media
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 200.000-300.000 EUR pe an, contul de comunicare este administrat de Zenith Media (servicii de media) , Httpool (internet) si Grayling (PR)
Bradul n-are frunze. Branzas analizeaza brandingul livrat de THR
Luni, 23 August 2010
 „Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
4-6 Mil. EUR pitch de media si concurs de venituri pentru Adevarul Holding
Marti, 27 Iulie 2010
 Estimat la 4-5 Milioane de euro pe an desi, potrivit unor surse AdPlayers apropiate licitatiei, contul ar avea obiective de 6 Milioane de EUR, bugetul Adevarul Holding va fi...
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Alina multumeste donatorilor
Joi, 22 Iulie 2010
 „Am reusit sa strang mai mult decat necesarul pentru transfuzie. Tuturor le multumesc”
O comparatie dupa care s-a scormonit prin anale Creatia Publicis in cazul Granini versus Univer
Marti, 06 Iulie 2010
 „Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Romtelecom dispusa la amanarea termenului pentru selectia furnizorului de marketing direct
Luni, 21 Iunie 2010
 Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
Pitch Kraft fara castigator, cu raspunsuri Milka & Jacobs 3 in 1 de junior
Joi, 10 Iunie 2010
 Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
Adevarul Holding a achizitionat un business de 350.000 - 400.000 EUR pe an de la Tango
Luni, 07 Iunie 2010
 Valoarea tranzactiei este de aproximativ 100.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, insa Alice Nastase, fondatoarea si redactor sef al revistei, a evitat sa faca vreun comentariu in privinta cifrei inaintate
Culisele Effie. Descalificarea si schimbarea categoriei.
Joi, 03 Iunie 2010
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin...
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
OMD despre pierderea Vodafone: Nu am primit nimic oficial
Joi, 13 Mai 2010
 „Avem un contract global. Pana in momentul in care nu primim o informatie oficiala nu putem comenta  zvonuri”, a declarat...
EXCLUSIV: Iulian Padurariu este noul executiv local de la Scala JWT
Miercuri, 12 Mai 2010
 Fostul marketing al Murfatlar si partener Trout & Partners Romania, Iulian Padurariu a lucrat alaturi de agentiile Next Advertising si Cap la cresterea vinurilor Murfatlar,...
Sorin Tranca, dupa 7 ani de FRIENDS: Intr-o anumita masura, creatia buna tine de experiment
Miercuri, 05 Mai 2010
 Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Noua campanie Lay’s (Star Foods) inghite doar 100.000 EUR din 700.000, buget de media
Marti, 04 Mai 2010
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie  de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000...
Divort cu scantei intre Monitorul de Suceava si Arbomedia, pe motiv de casnicie cu Obiectiv
Joi, 22 Aprilie 2010
 Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava

 

Project managerul AdPrint, Elena Bululete paraseste Millenium Communications
Luni, 12 Aprilie 2010
 Fost PR Manager pentru AdPrint Festival, EFFIE Awards Romania, ADOR Festival, ADC*Romania si PR Consultant pentru mai multi clienti, plecarea lui Elenei Bululete urmeaza altor doua despartiri din echipa agentiei – Raluca Bailescu si Alina Alexandrescu.
Peter Imre este noul Director de Marketing si Publicitate Adevarul Holding
Joi, 08 Aprilie 2010
 „Compania poate sa fie profitabila prin atragerea de venituri mai mari din publicitate, la care se adauga nu neaparat reducerea, cat optimizarea cheltuielilor de publicitate”, a afirmat Peter Imre pentru AdPlayers
Agentie de Client Service cu 1 Mil.EUR pe an si 4-5 oameni
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
Grup Sapte: BTL si merchandising pe o piata de 70 Mil. EUR
Luni, 29 Martie 2010
 Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)