Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 23 Iulie 2008
Potrivit unor surse apropiate miscarii contului, Green Pixel a preluat gestionarea evz.ro pana la finalizarea unui proces de selectie Ringier, care nu a mai continuat colaborarea cu Ascenta, o companie...
Marti, 01 Iulie 2008
Parteneriatul global Scholz & Friends - Lowe Worldwide pune capat relatiei cu GAV balkanski Romania, iar Scholz & Friends Bucharest va fi un joint venture intre Scholz & Friends si Lowe & Partners...
Miercuri, 14 Mai 2008
Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale considera ca adoptarea noilor reglementari privind serviciile media audiovizuale va permite schimbari profunde in acest domeniu
Marti, 13 Mai 2008
Pana de curand compania care semna auditul de tiraje pentru publicatii, Deloitte a fost exclusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor
Joi, 20 Martie 2008
Dupa 22 de editii ale revistei lunare, Grupul Realitatea-Catavencu si societatea DLMB Media au decis, de comun acord, sa suspende parteneriatul care avea ca scop publicarea “Le Monde diplomatique - editia romana”.
Luni, 17 Martie 2008
Stefan Alexiu va gestiona relatia cu presa a agentiei conduse de Calin Diaconu din pozitia de Media Relations Manager si va coordona dezvoltarea publicatiei online Construction-Briefly.ro
Vineri, 29 Februarie 2008
Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown
Joi, 28 Februarie 2008
Telespectatorii vor putea intra pe site-ul www.mctv.ro pentru a viziona sau posta filme, cele mai interesante fiind comentate si difuzate in emisiune
Duminca, 24 Februarie 2008
Proiectului editorial „Brandul de tara – Romania” a aparut sub egida Centrului de Studii in Transbranding, asociatie ce are ca obiectiv sustinerea, promovarea studiului, cercetarea si dezvoltarea...
Vineri, 22 Februarie 2008
Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, de la Procter & Gamble
Joi, 07 Februarie 2008
Pe langa o analiza de perceptie, studiul va oferi si informatii privind Crestere anuala a agentiilor, Cifra de afaceri si profitabilitate, premii de creatie sau eficienta
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
Marti, 27 Noiembrie 2007
Editia va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, cu aparitie o data la doua saptamani, si se adreseaza publicului dornic de distractie, cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Marti, 20 Noiembrie 2007
Holdingul a inceput cu proprii angajati campania ecologica "Schimba-ti becul din casa! Economisind energie, salvezi planeta"
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Forumistii, vectori importanti de opinie in domeniu, au ocazia sa discute direct cu firmele producatoare de materiale de constructii atat despre avantajele, cat si despre problemele pe care le ridica anumite materiale”, a declarat Calin Diaconu, Director la Babel Communications
Vineri, 26 Octombrie 2007
„Suntem baieti seriosi si, daca o sa mergem si cand o sa mergem la festivaluri, vom intra cu lucrari pe care le vom face dupa ce obiective are clientul si nu pentru ca vrem sa luam noi premii in festivaluri”, spune Sorin Tranca, Creative Direcor la Friends Advertisinng, agentie care a castigat trofeul OpenAd Golden Drum TV Award la prima participare intr-un festival de...
Miercuri, 03 Octombrie 2007
La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: