Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Iunie 2008
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Miercuri, 28 Mai 2008
Cu 7 ani de McCann Erickson, Craita Coman (30 ani) spune ca, impreuna cu partenerul sau - Petru Cuciuc - fost Leo Burnett in ultimii 8 ani, va aduce in noul boutique de creatie „Scoala Leo Burnett” si „Scoala McCann” 2 in 1
Marti, 29 Aprilie 2008
Ce s-ar fi facut Saatchi& Saatchi, Graffiti BBDO, Young & Rubicam sau OFC (fosta D’Arcy) fara Leo Burnett?
Joi, 10 Aprilie 2008
„Ultimul creativ nu vrea sa iasa dintre coapsele calde ale sediului vechi. Ii e frica de schimbare, asa cum nici noua nu ne-a fost bine cand, am iesit din p...zdele mamelor noastre”, adauga Trasa,...
Marti, 08 Aprilie 2008
Stirea vine inca din prima zi a Congresului International Advertising Associaton dedicata educatiei, context in care proiectul Scoala IAA de la Bucuresti a fost prezentat ca “Best Practice”
Luni, 18 Februarie 2008
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
Joi, 07 Februarie 2008
Avand 12 tutori dintre cei mai buni directori de creatie din industrie, prima scoala de profil din Romania spera sa aiba 60 de studenti la fiecare 3 luni
Miercuri, 06 Februarie 2008
Pana la noile alegeri, Presedinte Interimar va fi Stefan Iordache (Presedinte Leo Burnett, Starcom MediaVest Group)
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Luni, 21 Ianuarie 2008
Donatia a fost marcata astazi de o intalnire a realizatorului Realitatea TV si directorului editorial al “Cotidianul”, Robert Turcescu, cu elevi de la Scoala Numarul 11 Eliade Radulescu.
Marti, 15 Ianuarie 2008
In urma acreditarii, proiectul va fi prezentat public in cadrul Conferintei Globale IAA pe teme de educatie, care va avea loc la Washington DC, pe 6-7 Aprilie
Luni, 10 Decembrie 2007
Seria sesiunilor de instruire a debutat cu participarea unor experti seismologi japonezi de la Japan International Cooperation Agency (JICA) in Scoala Generala nr. 150 la Liceul Jean Monnet si urmeaza pe17 decembrie la Scoala Generala nr. 80
Marti, 30 Octombrie 2007
"Anul acesta s-au strans cele mai multe fonduri –peste 400.000 Euro - si o iau personal ca pe un succes al industriei”, spune Alexandra Tanjala (foto stanga) manager si owner al agentiei si membru in Comitetul Organizatoric si Comitetul Consultativ al Asociatiei OvidiuRom
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Joi, 11 Octombrie 2007
Programate pentru toamna acestui an, „profesorii” de la Leo Burnett anunta amanarea „cursurilor” pentru imbunatatirea formatului
Marti, 04 Septembrie 2007
“Bugetul de marketing si comunicare al Cosmopolis este de 1,5 Mil. EUR pentru urmatoarele 18 luni”, a declarat pentru AdPlayers, Murat Kavurga - CEO Opus Project & Development, dezvoltatorul Cosmopolis, care a mai afirmat ca “Agentia de publicitate cu care lucram pentru Cosmopolis este Grey Bucuresti, iar agentia de media este Mediacom România”
Miercuri, 15 August 2007
“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma
Miercuri, 08 August 2007
Cu un buget cuprins intre 50.000 si 60.000 Euro, festivalul televiziunilor si productiilor media locale Simfest a prelungit termenul de inscriere a lucrarilor pana la 19 August, competitia desfasurandu-se la TIRGU MURES in perioada 27 august - 2 septembrie 2007
Luni, 06 August 2007
La finalul primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare, sefa de promotie a fost desemnata Irina Izota – Brand Manager Toyota Romania, in ordinea mediilor generale urmand: Carmen Oprea (Mercury 360), Elena Zloteanu (Hochland Romania), Iuliana Dragomir (GMP Advertising) si Daciana Negoita (Next Advertising)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: