Rezultatele cautarii dupa : "schimbat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Portalul IAA are un nou Redactor Sef: Floriana Scanteie
Miercuri, 05 Noiembrie 2008

Scanteie a scris stiri si analize de media si publicitate pentru publicatii precum „Evenimentul Zilei” si „Campaign”, publicatie recent inchisa de editorii Business Media Group

Internetics s-a schimbat si totusi e la fel Alin Chiriac, Twenty
Luni, 03 Noiembrie 2008

„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty

Matsushita Electric devine Panasonic Corporation
Miercuri, 01 Octombrie 2008

Schimabarea de la 1 octombrie a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National

11 agentii de media au sefi noi, in mai putin de 4 ani
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Estimat la peste 2,5 milioane EUR, contul de media Dr. Oetker a ales MediaCom Romania
Joi, 24 Aprilie 2008

Fost Media Direction, bugetul de media al Dr. Oetker va fi gestionat, in 2008, de agentia condusa de Carmen Lixandru (foto), in urma unei licitatii organizate in primul trimestru al acestui an

SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

D&D Research si Leo Youth au identificat 5 profiluri de tineri
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Stefan Iordache si Publicis Groupe se retrag din actionariatul fostei Starlink in Romania
Joi, 20 Decembrie 2007
„Este momentul sa mergem fiecare pe drumul sau si sa ne conducem afacerile independent, potrivit stilurilor si convingerilor personale” spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, la despartirea de actuala Bigger Group
Murdoch, invitatul Y&R la Cannes Lions
Duminca, 09 Decembrie 2007
Presedintele NewsCorp, Rupert Murdoch va vorbi la Cannes Lions 2008, la invitatia retelei Young & Rubicam (Y&R), intr-o discutie cu Hamish McLennan, Chairman si CEO al Y&R
Click!, aproape de 100.000 ex. vandute
Marti, 27 Noiembrie 2007
Relansat in martie anul trecut din vechiul Averea, cotidianul din grupul condus de Razvan Corneteanu a crescut numarul de pagini de la 24 la 32
„Se pare ca lumea stia dinainte ce premii o sa ia” Adrian Alexandrescu, OgilvyOne, in Opinii Internetics
Marti, 06 Noiembrie 2007
Chiar daca spune un „Bravo organizatorilor pentru consecventa. Ramane singurul festival de profil”, Adrian Alexandrescu One-to-One Communications Director la OgilvyOne mai spune ca „Desi organizatorii au rugat membrii juriului sa pastreze confidentialitatea pana la gala de premiere, se pare ca atunci lumea stia dinainte ce premii o sa ia”
Ema Prisca, CD, Graffiti BBDO: „Lumea a inscris incredibil de mult si de prost (la Golden Drum)”
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Lowe PR a intrat in CCRP
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
McCann Romania este Agentia Anului la Golden Drum, pentru a doua oara consecutiv
Sambata, 20 Octombrie 2007
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
'Cred ca AdOr nu este adorat de nimeni' Ema Prisca – CD, Graffiti BBDO Romania, la AdOr Exclusiv
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Zapp i-a dat lui Gil Dobrica pentru 'Hai, acasa!, Hai cu mine' doar 1000 EUR
Miercuri, 18 Aprilie 2007
"M-am multumit cu putin. N-am stiut sa negociez", a spuns Gil Dobrica, intr-un interviu recent pentru cotidianul Click, publicat astazi, la o zi dupa ce autorul lui "Hai acasa, Hai cu mine" s-a despartit pentru totdeauna de telefonul mobil
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Walmark România a facut 13,3 mil. EUR
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat în septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat în portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, având ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata în volume
« 6 7 8 9 10 »