Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 26 August 2013
„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management”
Luni, 03 Iunie 2013
O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Vineri, 19 Aprilie 2013
Intr-o tranzactie estimata de surse adplayers din piata de media la 300-500 mii de euro, Cristin Tocan si-a vandut partile pe care le detinea in revista...
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
Marti, 26 Februarie 2013
Potrivit The Gunn Report for Media 2012, cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonald’s (76 puncte) si Ikea (46 puncte)
Luni, 25 Februarie 2013
Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
Joi, 07 Februarie 2013
Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.
Joi, 05 Iulie 2012
„Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro
Miercuri, 15 Februarie 2012
Dand vina pe un talk-show de televiziune, un editorial semnat de un redactor sef de gazeta acuza ca presa se face cu dosul. Oameni buni. Spre deosebire de presa, televizorul scoate banii din audienta TV. Deci nu presa se face cu dosul, ci televiziunea.
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
Marti, 30 August 2011
In prezent Copywriter la Friends Advertising, Vladi Paunescu, absolvent al Scolii ADC*RO promotia 2009, semneaza noua campanie a scolii de creatie.
Joi, 25 August 2011
Potrivit lui Val Voicu, grupul de companii cu activitate pe piata de media online incheia anul trecut cu un business de 2,75 Mil. EUR
Joi, 12 Mai 2011
Nu avem intentia sa reziliem contractul cu Media Point. Suntem multumiti impreuna cu formula de vanzari actuala Adevarul Holding. Cele doua...
Miercuri, 23 Martie 2011
Banca Carpatica a renuntat la selectia vreunei agentii dupa cel mai recent pitch de relatii publice organizat
Joi, 10 Martie 2011
Contul este aproximat de AdPlayers la cateva sute de mii de euro pe an. Cine va castiga creatia dupa Odyssey (2005), Graffiti BBDO (2007) si Brandstalk (2008) ?
Marti, 04 Ianuarie 2011
Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
Marti, 07 Decembrie 2010
Cu o cifra de afaceri cumulata de 73,2 milioane LEI (17,2 Mil. EUR) , si un profit net de 1,4 milioane LEI (330.000 EUR) in 2009, agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si...
Miercuri, 24 Noiembrie 2010
Estimate impreuna la peste 1 Milion EUR in 2010, comunicarea JTI completeaza bugetele BAT si Philip Morris impotriva contrabandei cu tigari, care reprezinta, potrivit specialistilor,...
Luni, 22 Noiembrie 2010
In locul unei reclame expuse pe dos, compania de outdoor a schimbat locatia cu un mesaj de autopromovare pentru mobilierul stradal
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: