Rezultatele cautarii dupa : "scadere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 »
Portofoliul Burda a ramas fara licenta Men’s Health
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
 Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Media Fact Book estimeaza piata la 350 Mil. EUR in 2009
Luni, 19 Octombrie 2009
 Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
DBV Media House ramane fara Realitatea, dar pastreaza OTV si Music Channel
Marti, 13 Octombrie 2009
 Publicitatea Realitatea Catavencu reprezenta 70% din venituri si 90% din volumul de vanzari al regiei conduse de Brindusa Vlanga
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
A&M International: productie outdoor – indoor de 5,2 Milioane EUR pe an
Vineri, 31 Iulie 2009
 „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Nielsen: Publicitatea in ziarele americane a cazut cu 27,7% in Q1 2009 vs. 2008
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Un raport Nilesen privind cheltuielile de publicitate in SUA pe primul trimestru (Q1) din 2009 mai arata ca totalul investitiilor au scazut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului...
Media Pro Publishing: 30 Mil. EUR in 2008, din care 40% Business Publishing
Miercuri, 06 Mai 2009
 Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes: 2 Mil. EUR din creatie, strategie, productie si online
Joi, 23 Aprilie 2009
 Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Estimam aproximativ 2 Mil. EUR din marketing interactiv, online si mobile marketing Maia Novolan, Intertel
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
BOOM a inregistrat vanzari online de 6,25 Mil EUR pe 2008, in scadere cu 2 Mil. EUR fata de previziuni
Luni, 23 Februarie 2009
 Potrivit raportului pe ultimele trei luni ale anului, regia a facut vanzari de 1,4 Milioane EUR, mai mult cu 100.000 EUR fata de trimestrul precedent, insa pe intreg anul 2008, Boom...
Sorin Freciu: 2009 va fi un an de break even pentru divizia de business Realitatea – Catavencu
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Alka pe ecrane cu American Beauty, in regia Cohn&Jansen|Ashley & Holmes
Joi, 03 Iulie 2008

Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet

 

McCann Erickson licentiaza campania Falsoft pentru Microsoft
Marti, 03 Iunie 2008

Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR

 

FEMEIA. se pozitioneaza revista cu ‚cea mai mare audienta pe segmentul revistelor lunare pentru femei’
Vineri, 30 Mai 2008

Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.

36 din Top 50 clienti globali la Cannes Lions Philip Thomas, Cannes Lions
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA Summit Live: Philip Thomas, CEO, Cannes Lions
Posta Romana intra in razboi cu Marketingul Direct
Miercuri, 18 Iulie 2007
"Romania este, cred, singura tara europeana in care Posta nu este membru al Asociatiei Romane de Marketing Direct. Nicaieri nu se mai intampla acest lucru", spune Serban Goran, Presedinte al Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD), organizatie care isi manifesta ingrijorarea fata de modul in care, potrivit asociatiei, Compania Nationala Posta Romana a decis sa majoreze cu 60%,...
White Image a dat send la peste 10 Mil. e-mailuri in 2007
Luni, 25 Iunie 2007
Cifra pe primele 6 luni reprezinta aproape numarul total de e-mailuri pe intreg anul trecut, cand compania trimitea pentru clientii din portofoliu aproximativ 11 milioane de e-mailuri, White Image estimand ca va trimite pana la sfarsitul anului 2007 de 2,5 ori mai multe
CannesLions a cazut cu 386 inscrieri la Film Lions si 403 la Press Lions
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu  5,5 %
« 4 5 6 7 »