Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 31 Iulie 2009
„Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Miercuri, 10 Iunie 2009
Un raport Nilesen privind cheltuielile de publicitate in SUA pe primul trimestru (Q1) din 2009 mai arata ca totalul investitiilor au scazut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului...
Miercuri, 06 Mai 2009
Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Joi, 23 Aprilie 2009
Compania de publicitate a castigat anul trecut Peroni, Zapp si Karamolegos Bakery, dar in urma unei licitatii regionale Cosmote a plecat din portofoliul agentiei dupa doi ani si...
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt CAP, GMP,...
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
Luni, 23 Februarie 2009
Potrivit raportului pe ultimele trei luni ale anului, regia a facut vanzari de 1,4 Milioane EUR, mai mult cu 100.000 EUR fata de trimestrul precedent, insa pe intreg anul 2008, Boom...
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Sorin Freciu, Directorul diviziei de business Realitatea Catavencu - din care fac parte Business Standard, Money Express si The Money Channel, estimeaza pentru postul de business un public de 300.000 de oameni, iar obiectivele televiziunii spune ca se vor incadra in obiectivul mai larg al intregii intregii divizii
Joi, 03 Iulie 2008
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Marti, 03 Iunie 2008
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR
Vineri, 30 Mai 2008
Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA Summit Live: Philip Thomas, CEO, Cannes Lions
Miercuri, 18 Iulie 2007
"Romania este, cred, singura tara europeana in care Posta nu este membru al Asociatiei Romane de Marketing Direct. Nicaieri nu se mai intampla acest lucru", spune Serban Goran, Presedinte al Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD), organizatie care isi manifesta ingrijorarea fata de modul in care, potrivit asociatiei, Compania Nationala Posta Romana a decis sa majoreze cu 60%,...
Luni, 25 Iunie 2007
Cifra pe primele 6 luni reprezinta aproape numarul total de e-mailuri pe intreg anul trecut, cand compania trimitea pentru clientii din portofoliu aproximativ 11 milioane de e-mailuri, White Image estimand ca va trimite pana la sfarsitul anului 2007 de 2,5 ori mai multe
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu 5,5 %
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
Joi, 01 Iunie 2006
Cu 24.862 de intrari din 81 de tari, inscrierile in festivalul de publicitate inregistreaza cresteri procentuale semnificative in sectiunile Media Lions (36.5%), Cyber Lions (+32%) si Titanium (+52%) si caderi usoare la Lions Direct (-6.5%) si Film (-2.7%)
Vineri, 17 Martie 2006
Asociatia a obtinut reducerea taxei de utilizare a locurilor publice la valoarea unica de 500 de Euro/zi pentru filmare spoturi publicitare/locatie, reprezentand o scadere, in medie, de la 20 EUR / mp la 0,5 EUR / mp
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: