Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 29 Noiembrie 2010
Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
Luni, 18 Octombrie 2010
„Veniturile din publicitate au scazut, insa cu cele din evenimente am compensat aceasta scadere”, Cristian Iosif, Business Publishing Group, care a inregistrat o cifra de afaceri de 1,5 Mil. EUR pe 2009
Marti, 31 August 2010
„Este un brand care ramine in radio, dedicat insa exclusiv segmentului de stiri radio. Vedeta toamnei este ProFM, care va fi retransmis pe frecventa ocupata acum de semnalul InfoPro”, a afirmat pentru AdPlayers, Constantin Mocanu, General Director Pro TV S.A., despre viitorul brandului Info Pro
Miercuri, 25 August 2010
Potrivit studiului Inbox Review 2010 realizat de compania de email marketing White Image, dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B, aproximativ 50% dintre cititorii abonati...
Miercuri, 28 Iulie 2010
RCS Media Group, editorii Corriere della Sera, Gazetta dello Sport si El Mundo raporteaza pe primul semestru al anului 2010 venituri consolidate de 382 Mil. EUR, cu 5% mai mari comparativ cu aceeasi perioada din anul 2009, cand inregistra 363,7 Milioane EUR
Luni, 26 Iulie 2010
Parte ale aceluiasi grup, cele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution...
Joi, 03 Iunie 2010
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin...
Miercuri, 02 Iunie 2010
Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.
Marti, 01 Iunie 2010
In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000...
Vineri, 12 Martie 2010
„In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
Luni, 15 Februarie 2010
Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
Vineri, 12 Februarie 2010
Doi poli ai investitiilor in print din Romania, Realitatea Catavencu si Ringier, au ramas in doar 2 ziare. Romania Libera anunta investitii in relansare la...
Miercuri, 03 Februarie 2010
„Televiziunea cred ca va ramane constanta, sau va avea o scadere de 5%, insa Print-ul va suferi si in acest an o cadere dramatica fata de anul precedent: 40%-50%
Marti, 05 Ianuarie 2010
„Daca previziunile de la inceputul anului 2009 faceau trimitere la o scadere a pietei de media de aproximativ 25%, estimari recente privind evolutia negativa sunt de...
Joi, 10 Decembrie 2009
Daca pentru Business Standard a raspuns cu „no comment”, „Money Express va aparea exact in forma si cu aceeasi echipa care a consacrat-o, fara nici cea mai mica schimbare de continut”, a declarat pentru AdPlayers, Sorin Freciu, Director General, Divizia de Business Media, Realitatea Catavencu
Joi, 03 Decembrie 2009
Agentia de indoor advertising trage linie sub primele 3 trimestre ale anului 2009 la o cifra de afaceri de 988,173 lei, in scadere cu 5% de la 1,039,706 lei cat...
Vineri, 06 Noiembrie 2009
Actionar principal in societatea “R”, care editeaza cotidianul Romania libera, tipografia United Print, Hiparion Magazines si GPR, companie de corporate media publishing,...
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Octav Popescu, MD, Initiative: Piata de media 2009 se va situa in jurul valorii de 350 Milioane eur, cu 35% in scadere fata de anul trecut, an in care piata a fost estimata la 540 Mil EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: