Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Martie 2006
Despre EFFIE Awards Romania cu Laura Tampa (foto), Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania si membru in juriul festivalului de eficienta
Marti, 28 Martie 2006
Serban Alexandrescu, Managing Partner, Headvertising si membru in comitetul de organizare al festivalului de eficienta, despre EFFIE Awards Romania 2006
Marti, 28 Martie 2006
Opiniile lui Dan Petre, Managing Partner D&D Research si membru in juriul EFFIE Awards Romania 2006 despre festivalul de eficienta
Marti, 28 Martie 2006
Agentia condusa de Bogdan Santea "vorbeste" despre noua campanie in care, cu 4 dolari, convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine
Luni, 27 Martie 2006
Aprecierile lui Mihai Ghyka, General Manager, Interbrew Romania privind EFFIE Awards Romania 2006
Luni, 27 Martie 2006
Aprecierile lui Razvan Matasel, membru in comitetul de organizare al festivalului si Research & Strategic Planning Director - Leo Burnett & Target privind EFFIE Awards Romania 2006
Joi, 23 Martie 2006
Chiar daca cele 69 de inscrieri reprezinta o crestere de 20 de inscrieri fata de anul precedent, organizatorii au tinut festivalul departe de ochii celor interesati si chiar de cei ai presei
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Miercuri, 15 Februarie 2006
La doar un click de mouse, iubitorii sporturilor de iarna sa pot vedea live pe internet cum este vremea si cum se schiaza pe partiile de la Mogosa, Parang, Harghita Bai, Poiana Brasov, Feleac, Vatra Dornei, Straja si Sinaia
Duminca, 12 Februarie 2006
Proiectul "Academia L’Oréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
Marti, 24 Ianuarie 2006
Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI), Conventia Organizatiilor de Media si Agentia de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu solicita Parlamentului sa nu adopte noul proiect de lege
Marti, 17 Ianuarie 2006
Intrunit in sedinta publica de astazi, consiliul a sanctionat National TV cu amenda de 10.000 RON, si cu somatie publica posturile de televiziune PRIMA TV, OTV, si Oltenia TV
Joi, 12 Ianuarie 2006
CNA a sanctionat cu amenda posturile de televiziune OTV (50.000 RON ) si Prima TV ( 25.000 RON) chiar din a doua saptamana a anului
Miercuri, 28 Decembrie 2005
Consiliul Director al Asociatiei Române de Comunicatii Audiovizuale este condus de Ovidiu Miculescu - presedinte, Anca Budinschi - vicepresedinte pentru televiziune, Nora Marcovici - vicepresedinte pentru radio, director executiv fiind în continuare George Chirita
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
Vineri, 11 Noiembrie 2005
Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: