Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 07 Februarie 2012
Mihai Barsan este noul Vice Presedinte de Marketing, inlocuindu-l pe Grant McKenzie care va conduce echipa de marketing a companiei din grupul SABMiller din Republica Ceha.
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Luni, 09 Martie 2009
Fairbrother Lenz Eley, compania de audit media folosita la nivel global de grupul SABMiller, din care face parte compania Ursus Breweries, a asigirat auditul de media iar know-how-ul local a fost asigurat de All in Media, partenerul exclusiv al Fairbrother Lenz Eley in Romani
Vineri, 14 Noiembrie 2008
Potrivit unor surse din piata de publicitate, Zenith Media, Mindshare Media, United Media si una din agentiile parte din The Group ar fi pe ultima suta de metri in licitatia de media
Luni, 24 Martie 2008
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Joi, 13 Martie 2008
Agentia de PR va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „de interactive” va derula proiecte speciale de comunicare online
Miercuri, 13 Februarie 2008
Cu cifra de afaceri in Grecia de 700.000 EUR, noua agentie de relatii publice din Romania este condusa de Spiros Rizopoulos - General Manager si de Ruxandra Florea, in functia de Country Manager
Vineri, 13 Iulie 2007
"Aceasta marca se pozitioneaza ferm in randul categoriilor de sampanie si bauturi rafinate", a spus despre Peroni Nastro Azzurro, Chris Taylor, International Brand Director in cadrul SABMiller odata cu intrarea marcii super-premium italiene in circuitul Frantei, pe la Monte Carlo
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare", o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media - serviciile de media
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG, Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
Vineri, 20 Ianuarie 2006
URSUS aduce o noua serie a emisiunii la televiziunea din Pache Protopopescu, din 16 ianuarie pana in 20 aprilie
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: