Rezultatele cautarii dupa : "sa"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Seed Consultants face branding pentru Hert Design
Vineri, 20 Mai 2011
 „M-am intalnit cu cei de la Seed si m-au convins pe loc ca trebuie sa fac acest proiect cu ei”, a motivat alegerea Eduard Tuca, partener Hert Design, despre alegerea agentiei de branding
Matematica The Group loveste din nou: in fruntea clasamentului industriei
Joi, 19 Mai 2011

Partener si presedinte The Group, Mihaela Nicola in Q magazine: „Primul an in care The Group s-a asezat in fruntea clasamentului industriei a fost si pentru noi o surpriza frumoasa. Al doilea a insemnat dorinta de a pastra aceasta izbanda. Iar de la al treilea an, am incetat sa numaram” 

Imre: Relatia Adevarul Holding - Media Point a dublat vanzarile de publicitate
Joi, 12 Mai 2011
 Nu avem intentia sa reziliem contractul cu Media Point. Suntem multumiti impreuna cu formula de vanzari actuala Adevarul Holding. Cele doua...
Peter Imre: Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani.
Joi, 12 Mai 2011
  “Am spus-o si la venirea in grup, “Nu cred in produsele gratis”. “Obiectivul este de a face un trust profitabil – dimensiunea nu este masura succesului. Adevarul de Seara a ajuns in punctul in care trebuie sa fie un produs pe bani”, a spus Imre despre trecerea la saptamanal local pe bani.
Marcel Straut: Raspund de vanzari la Top Deals. Nu eu trimit newsletter-ele.
Vineri, 29 Aprilie 2011
 Straut spune ca desi o parte din iesirile in presa legate de numele sau si Starlink au fost niste mizerii ale unor jurnalisti pe care ar fi trebuit sa-i dea in judecata, s-a multumit ca afacerea Top Deals a crescut cu mai bine de 25% atat in audienta, cat si in cifra de afaceri.
The Group a raportat dublul bugetelor de media reale si in 2010.
Vineri, 08 Aprilie 2011
 Oficialii de comunicare au declarat ieri in Hotnews, Wall-street, Financiarul si Can-can o cifra de afaceri de 108 Mil. EUR pe 2010, insumand si in acest...
Legea Publicitatii Stradale: 70% din piata OOH ar putea disparea
Joi, 07 Aprilie 2011
 Cu o industrie macinata de lupta pentru preturi, Legea privind autorizarea si amplasarea mijloacelor de publicitate in localitati, care ar urma sa reglementeze viitorul publicitatii stradale, desfiinteaza panourile din apropierea intersectiilor

Val Voicu, Adevolution: « Este greu de monitorizat intreg continutul a 200-300 de site-uri »
Miercuri, 30 Martie 2011
 Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
RL vrea parteneriate intre 15.000 si 40.000 EUR pe eveniment
Miercuri, 09 Martie 2011
 Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientate catre accesarea si gestionarea fondurilor europene si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business
Euroexpo se rupe de Romexpo
Vineri, 11 Februarie 2011
 Dupa un parteneriat pe evenimentele organizate incepand din 2002, Euroexpo a decis sa-si ia evenimente de aproximativ 1 Milion EUR si sa plece in alte locatii
Campania TLC: cu Headvertising, Zenith Media si News Outdoor
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
Romanialibera.ro sprijina creativitatea cu 161 de ani de Eminescu
Miercuri, 19 Ianuarie 2011
 Initiativa interactiva isi propune sa reprezinte modul editiei online a ziarului de a sustine talentul si incuraja creativitatea literara, avand ca perioada de derulare 15...
Optimedia ar putea fi achizitionata de grupul Publicis in urmatoarele 6 luni
Marti, 14 Decembrie 2010
„Nu este exclus sa vedem un astfel de anunt in urmatoarele 6 luni” a afirmat Teddy Dumitrescu pentru AdPlayers, legat de un posibil anunt de achizitie a Optimedia pe care l-ar...
3,5 - 4 Mil. EUR Bergenbier SA pleaca de la Starcom in contul Initiative
Vineri, 10 Decembrie 2010
 Operationala din februarie 2011, „Decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative  vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de...
Pitch local de 8-9 Milioane EUR Mars si Wrigley
Vineri, 26 Noiembrie 2010

Cu un rezultat care ar putea sa fie anuntat la inceputul anului urmator, contul de media Mars & Wrigley este administrat in prezent de Media Direction ( BBDO Group Romania)

Afisat invers. Eroare sau strategie de expunere?
Marti, 09 Noiembrie 2010
Afisat invers comparativ cu pozitia in care i-ar sta bine sa fie citit,  dintr-un panou outdoor amplasat la intrarea in Gradina Icoanei trecatorii pot intelege ca avioanele zboara cu trenul de aterizare in sus. 
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Marketing si comunicare pentru 25.000-35.000 vizitatori unici pe luna
Miercuri, 20 Octombrie 2010
 Infiintat in 2005, AdPlayers incearca sa rezolve o problema de continut careia nu multi jurnalisti reusesc sa-i dea de cap astazi. Iar cifrele arata ca 3.700 de abonati la Alerta...
Ex Director Executiv la Realitatea Media, Mihnea Vasiliu va fi GM Ringier Romania
Vineri, 15 Octombrie 2010
 Mihnea Vasiliu este un alt manager important al Realitatea Catavencu care a ales sa paraseasca grupul. De curand, Florin Alexandrescu, director de vanzari al regiei Realitatea Media Together ce administreaza vanzarile de publicitate ale trustului, a decis si el sa se alature din decembrie companiei Group M Romania (WPP)
Politia derapajelor jurnalistice, prima pagina de media a implinit 2 ani
Miercuri, 06 Octombrie 2010
In cei doi ani de existenta, site-ul editat de Petrisor Obae, fost jurnalist Mediafax, Capital si Evenimentul Zilei , a reusit sa dea pe prima pagina macar o parte din disperarea mediei de a face audienta, de multe ori imposibil de asociat cu publicitatea