Rezultatele cautarii dupa : "s"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Ce se intampla cand uitam de sanatate? Campanie Armada pentru TELOM-R de la DVR Pharm
Vineri, 21 Septembrie 2018
 Noua campanie vorbeste despre o realitate a zilelor noastre: si anume, despre faptul ca romanii trec pe planul doi preventia si grija pentru propria sanatate, fiind mai degraba preocupati de sanatatea lor si a celor din jur, doar in momentul in care s-a instalat deja o afectiune.
Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) isi schimba identitatea la aniversarea de 20 de ani
Joi, 13 Septembrie 2018
 Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 „Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV - marci de top pentru Milenialii din Romania. Studiu QUDAL - QUality meDAL
Luni, 20 August 2018
 Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019  s-a  desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Prisma publicitara la Unirii somata de Politia Locala din PMB. Detinatorul necunoscut.
Vineri, 10 August 2018
Potrivit instiintarii cu nr 309 din 9.08.2018 catre Detinator Neidentificat, din Piata Unirii de pe Bd. Unirii Trotuar S3, detinatorul este somat sa se prezinte in termen de 48 de ore la sediul Directiei Control din cadrul Directiei Generalei de Politie Locala si Control din Primaria Municipiului Bucuresti,
Echipa Malaxa reprezinta Romania la Competitia Internationala F1 in Schools
Miercuri, 08 August 2018
 Cinci elevi romani s-au calificat la etapa internationala a competitiei internationale F1 in Schools si vor concura cu o masina in miniatura de tip F1 impotriva a 50 de echipe de elevi, din peste 25 de tari. Competitia se afla deja la cea de-a paisprezecea editie si se desfasoara in perioada 9 – 14 septembrie...
Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman si in grilele AKTA Telecom si Digital Cable Systems, dupa iesirea din must carry
Joi, 19 Iulie 2018
 Potrivit comunicarii, cele douã societãti au avize de retransmisie pentru 4200 de localitãti la nivelul intregii tãri si insumeazã cateva sute de mii de abonati.
Ogilvy l-a concediat saptamana trecuta pe seful de creatie global, Tham Khai Meng
Miercuri, 18 Iulie 2018
 Despartirea de Chief Creative Officer-ul global, Tham Khai Meng, avut loc dupa o investigatie interna, in urma unor plangeri venite din interiorul organizatiei, considerate „serioase” de catre CEO-ul Ogilvy, John Siefert.
Reteaua MOL Romania a fost atrasa partener in Raliul Perla Haghitei 2018
Luni, 09 Iulie 2018
 Intrecera este organizata cu sprijinul Consiliului Judetean Harghita, Primaria Odorheiu Secuiesc, Pirmaria Lueta si al partenerilor: Perla Harghitei, MOL Amigo&Intercost, Toyota prin Eurocar Trading, Vikink, I.M.S., FAN Courier si a celorlalti parteneri Omniasig, Mastertent, Hotel Tarnava, Viaduct, Dancea&Asociatii, Septimia, Color Metal, Brother,...
Epica Awards 2018 a dat start inscrierilor cu o campanie semnata de Wieden + Kennedy
Vineri, 06 Iulie 2018
 Campania de promovare pentru inscrierile din acest an este  semnata de Wieden + Kennedy, Amsterdam si reflecta impartialitatea si pozitionarea unica a juriului format din jurnalisti de comunicare si nu de creativi.
 Vanotek, locul 1 in topul Media Forest. Doua zile la rand numarul 1 la difuzari lin Romania
Joi, 21 Iunie 2018
 Piesa “Back to Me”, semnata de Vanotek in colaborare cu Eneli, s-a aflat doua zile la rand pe locul 1 in topul realizat de MediaForest
Comunicare si transfer de know-how din Austria spre Romania in domeniul brutariilor si cofetariilor
Luni, 18 Iunie 2018
 In cadrul acestei misiuni economice au participat 8 companii de profil din Romania, iar scopul acestei misiuni a fost schimbul de informatii si de idei in domeniul brutariilor intre firmele din Austria si cele din Romania.
35 de copii din comunitati sarace, prima data la mare. Proiect CSR Reality Check, sprijinit de Kaufland.
Marti, 29 Mai 2018
Pe 25 mai, 35 de copii din sapte comunitati sarace din tara au vazut marea pentru prima data datorita Asociatiei Reality Check, cu sprijinul Kaufland Romania, in cadrul programului „Bucurie in Miscare”.
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
141 de restaurante si localuri POP din sase orase autohtone, in ghidul Gault & Millau Romania 2018
Miercuri, 16 Mai 2018
 80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
Premiul de 15.000 de euro al competitiei Imagine Dumbrava Vlasiei merge la Gradina cu Camere
Marti, 15 Mai 2018
 Peste 13.000 de voturi ale publicului s-au inregistrat in acest concurs, iar castigatorul a avut de 3 ori mai multe voturi decat urmatorul clasat
2 din 5 romani din publicul comercial au vazut joi seara Las Fierbinti  (Pro TV)
Vineri, 11 Mai 2018
 Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la neocomunismul din Cuba pe Romania, te iubesc!
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
Luni, 07 Mai 2018
 Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
« 5 6 7 8 9 »