Rezultatele cautarii dupa : "s"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Graffiti BBDO intinereste si Client Service-ul
Vineri, 17 Iunie 2005
Agentia are un nou senior Account Manager - Dan Enache ( 28 ani ) si un nou Account Executive - Corina Toma ( 24 ani )
Starlink a castigat contul de media Cristalex
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
Lowe gaseste arma unei crime pe santierul campaniei Selectiv
Joi, 09 Iunie 2005
Promovarea revistei pozitionate ca un ghid practic pentru cei care s-au hotarat sa construiasca, sa renoveze sau sa-si reamenajeze locuinta, contine radio si print
Tempo s-a mutat in Primaverii
Luni, 06 Iunie 2005
AdPlayers va pune la dispozitie noile coordonatele comunicate de agentie, chiar inainte ca site-ul tempoadvertising.ro sa fie improspatat cu noile date de contact
Iveco a fost convinsa de drive testul cu Global Media
Vineri, 03 Iunie 2005
La licitatia care cerea un format audio brut al unui spot radio s-au inscris 21 de agentii si freelancer-i din care au confirmat prezenta 8 agentii si in final s-au prezentat doar 6
Graffiti BBDO a pus ochii pe locul 2 la Ad’Or 2006
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
Asta la audienta radio pe 25 – 35 ani
Joi, 02 Iunie 2005
Cu o cota de piata (market share) de 5.5%, Radio Guerrilla conduce, potrivit reprezentantilor sai, in  topul audientei radio bucurestene cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani
Agentiile din “culisele” Ad’Or 2005 - Cel mai bun Print dintr-o categorie
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si intrarile la sectiunea Cel mai bun Print dintr-o categorie
Agentiile din “culise” la Ad’Or 2005 - sectiunea Colaterale
Sambata, 28 Mai 2005
Agentiile si inscrierile la sectiunea Colaterale
Agentiile din “culisele” lucrarilor inscrise la Ad’Or 2005 (1)
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Unidea „a chemat” la APEL 145.000 EUR pentru ajutorul tinerilor in dificultate
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
Brands & Bears continua Winchester de placere
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Anitra „a atacat” consumatorii cu un Volkswagen Polo si 50 masini Candy
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Publicis Romania infiinteaza Publicis Relations
Miercuri, 18 Mai 2005
Departamentul specializat de comunicare functioneaza din acest trimestru, iar Razvan Durlan (30) este noul PR Manager al Publicis Romania
Holsten ataca piata berii de provenienta germana pentru URBB
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Cu “MemoPlus – Iti merge mintea” la Friends Advertising
Vineri, 06 Mai 2005
Walmark a ales agentia pentru primul sau proiect de creatie derulat in afara granitelor Cehiei in urma unei licitatii cu 3 agentii
Rebranding Ciucas de la munte semnat de Branzas de la Cluj
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
Saatchi & Saatchi Romania - Closed 5 minutes for Ad'Or
Marti, 26 Aprilie 2005
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
'Da.Cand e vorba de gagici!' pentru noua sticla Bergenbier
Luni, 25 Aprilie 2005
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM