Contul PD-L de comunicare pe Internet este administrat de agentia Webstyler
Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
„Prietene, eu nu-s interesat de “marfa”ta, daca n-ai inteles. Ocupa-te in continuare de glumitze si de barzdeis pentru cititorii naivi. Hai gata ca time is money”, a raspuns Octavian Popescu, MD, Initiative, invitatiei AdPlayers de a vorbi despre castigarea contului...
Initiative Romania a recastigat contul de media full service al operatorului de telefonie mobila, dupa o licitatie in care s-a duelat in finala cu Zenith Media
Events & Production, agentia de evenimente a holdingului The Group, a organizat seria de evenimente in 7 orase din tara
Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett
In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
AdPlayersCRITIC, PR Award: Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR:„A existat cel putin o campanie controversata care nu ar fi trebuit in opinia mea premiata”
Sabina Stirb (foto), PR Manager, Raluca Ene, PR Manager, si Ana-Maria Guidea, Senior PR Executive, s-au alaturat de curand agentiei de relatii publice fondate de Felix Tataru si Ioana Manoiu
Schimabarea de la 1 octombrie a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National
Decizia CNA someaza Unirea pentru intrarea in legalitate a spotului “Unde-s multi puterea creste”