Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Iunie 2007
"Avem in plan investitii de 130 de milioane de euro. Aceste actiuni trebuie sprijinite de o campanie de publicitate bine structurata si organizata, care sa poata comunica abilitatile noastre si calitatea servciilor", spune Michele Meoni, Directorul Operational al Continental Hotels
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Miercuri, 23 Mai 2007
Dupa 5 ani "ganditi si munciti" pentru 5 titluri de Agentia Anului din 7 posibile, 53 de premii si mai mult de 90 de nominalizari, Leo Burnett a anuntat ca "se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte...
Vineri, 11 Mai 2007
"Venirea la Brandstalk este o continuare fireasca a maturizarii mele profesionale. Mi-am dorit sa lucrez intr-un mediu profesionist, dar si haios, iar Brandstalk mi-a oferit ceea ce imi doream, in momentul in care imi doream acest lucru: creativitate, un portofoliu de „valued clients”, echipa multi-disciplinara", spune Roxana Gigirtu, Group Account Director la Brandstalk
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg", afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 7 ani de relatii publice, Roxana Poede s-a alaturat echipei GMP, ca PR Account Manager
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat în luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu îndemnul "bucurati-va de gust!"
Miercuri, 07 Martie 2007
Alexandra Nastase (foto) si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink – spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient împotriva atitudinilor "înfundate" "
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
Joi, 14 Decembrie 2006
Începând cu ianurie 2007, Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide România
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Joi, 23 Noiembrie 2006
Într-o întânire programata sa aiba loc în aceasta dupa-amiaza, începând cu ora 14.00, la Hotel Caro, Interactive Advertising Bureau (IAB) România îsi valideaza astazi existenta prin oficializarea membrilor biroului local al organizatiei, dar si a statututului si conducerii organizatiei
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online