Rezultatele cautarii dupa : "roxana"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Itsy Bitsy de Ziua Copilului in familie cu peste 10 ore de distractie in Parcul Al.Ioan Cuza (fost I.O.R.)
Vineri, 19 Mai 2017
 Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
Sportivii cu Sindrom Down aflati in recuperare, la  The XIX Beverwijk G-Judo Tournament 2017
Joi, 30 Martie 2017
 In anul 2016, sportivii Judoka Bears din Riomania, echipa fondata de Asociatiei Down Bucuresti, care foloseste judo adaptat ca terapie de recuperare fizica a persoanelor cu Sindrom Down, au castigat la competitiile europene, o medalie de aur, patru de argint si sapte de bronz si sunt hotarati ca in 2017 sa aibe rezultate mai bune.
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
Marti, 07 Februarie 2017
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Oh, brad frumos! Reinterpretat de Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR si Conservation Carpathia
Luni, 19 Decembrie 2016
 Agentiile Friends/TBWA si Rogalski Damaschin PR alaturi de Fundatia Conservation Carpathia lanseaza campania „O, brad frumos”, care isi propune reducerea pe termen lung a numarului de pomi de Craciun taiati din padure si incurajarea oamenilor sa apeleze la surse alternative: brazi crescuti in pepiniere, in ghiveci sau...
Agentie digitala fidelizeaza masini iesite din garantie.
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
Miercuri, 05 Octombrie 2016
 Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Invitatie la concurs: Castiga un proces de branding de 10.000 de euro. Ultimele zile de inscrieri.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Inoveo organizeaza concursul de branding in valoare de 10.000 de euro Brandathlon 2016
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
100.000 EUR in campania Itsy Bitsy de 1 iunie. Scop: Zi libera si Timp de calitate pentru parinti si copii
Luni, 30 Mai 2016
 Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
Facebook Live cooking show Tefal cu 80.000 de vizualizari in direct. Acoperire de 300.000.
Joi, 05 Mai 2016
Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks. Comunicarea a fost asigurata de agentia Pure Media.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
IAA
I-a ales. Predoiu, Presedinte. Iavorschi, Olteanu, Nitu, Trandafir. Barsan, Ungar, Horhoianu, Baias, Antal si Enache in Consiliul IAA.
Vineri, 18 Martie 2016
 
IAA
Alegeri la IAA 2016. Multi veniti, putini chemati: 11. Exclusiv adplayers.
Joi, 17 Martie 2016
 Maria Predoiu, P&G este propusa pentru Presedinte. Alti 10 membri si 3 cenzori vor fi alesi de la clienti, agentii si media.
Estimat la cateva zeci de mii de euro pe an, 4AcePR gestioneaza bugetul showroom-ului care aduce Roberto Cavalli Home
Miercuri, 17 Februarie 2016
 Agentia de relatii publice gestioneaza bugetul activitatilor de lansare si comunicare strategica a showroom-ului multibrand Collezioni
500.00 de euro in noua campanie de imagine Coseli. Creatie, DDB Romania. Media, The Group.
Marti, 08 Decembrie 2015
 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
Agentie condusa de 6 oameni. Conducerea executiva Graffiti PR este asigurata de sase consultati.
Vineri, 20 Iunie 2014
 Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga. Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte...
Doua nasteri postnatale: Fosta MD, Oana Padure pleaca la MEC. In loc vine Roxana Panturoiu
Miercuri, 09 Aprilie 2014
 Fosta Managing Director la Media Direction, Oana Padure, pleaca dupa postantal CEO la MEC. Va fi inlocuita de Roxana Panturoiu.

 

Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
« 2 3 4 5 6 »