Rezultatele cautarii dupa : "rosu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Balkan se profileaza pe GAV׀Scholz&Friends
Joi, 21 Iunie 2007
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
GAV| Scholz&Friends mai da o cheie la imaginea Vito si Viano
Joi, 26 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti lanseaza impreuna cu DaimlerChrysler Romania doua campanii de vanzari pentru van-urile Vito si Viano, de la Mercedes-Benz
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Fabrikultura pentru Sibiu a luat mentiune de cristal la Meribel (Polonia)
Luni, 19 Martie 2007
Agentia de publicitate GAV|Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata cu o mentiune de cristal la Festivalul de Publicitate Meribel din Plonia, pentru spotul TV de promovare a programului Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007, denumit Fabrikultura
DC Communication a avut anul trecut 2,4 Mil. EUR
Marti, 06 Martie 2007
"Īn 2006 cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,4 milioane EUR", a declarat, pentru AdPlayers, Crenguta Rosu (foto), Co-Managing Partner la DC Communication, agentie care a inaugurat, ieri, o pagina cu informatii despre clientii pentru care agentia de relatii publice deruleaza activitati de media relations
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu īsi mai ating cu atāta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes īmpreuna cu publicul tinta, vor fi din ce īn ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
GAV| Scholz&Friends, la raport
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata romāneasca
Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006
Prime Romānia, filiala romāna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza īn aceasta saptamāna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
GAV|Scholz&Friends premiata la World Media Festival, Hamburg
Luni, 05 Iunie 2006
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Starlink a castigat Adevarul
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Advertisingul bate la Olimpiade
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Fantome la RoBlogFest 2006 ?
Joi, 16 Martie 2006
Primul festival important al blogurilor romanesti a castigat respectul unei bune parti din blogul autohton, chiar daca unul dintre premianti a spus ca a trisat intentionat pentru a arata ca festivalul mai trebuie imbunatatit
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
First One Communication tinteste pozitia de lider pe piata serviciilor de relatii publice si comunicare din Romania
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
Vito la cota GAV | Scholz & Friends
Luni, 23 Ianuarie 2006
Campania "Vito si tu la cota 19.900", pentru modelul Mercedes-Benz Vito de la AUTO ROM, este o replica la "Vito cu vedere la vacanta" din vara lui 2005
Lucian Georgescu si agentia din Romania reprezinta pentru Scholz & Friends o miscare strategica decisiva
Marti, 29 Noiembrie 2005
Thomas Heilmann - presedintele retelei Scholz & Friends si consilierul pe imagine al recent alesei prime femei cancelar, Angela Merkel, despre deschiderea GAV | Scholz & Friends Bucuresti
TV
Corul DDB canta Salaaam iFantiiis
Vineri, 18 Noiembrie 2005
"Am vrut, cu aceasta campanie, sa ne intoarcem la baza lucrurilor" spune Marius Negrea, Director de Creatie DDB Bucuresti, care este de parere ca "Gustul" va fi cel care va lua decizia la raft
DDB Bucuresti da bani cu imprumut Alpha Bank
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
« 3 4 5 6 »