Rezultatele cautarii dupa : "romani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BCR open Romania s-a vandut pana in 2010
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Turneul 2005 a fost si prima editie profitabila, avand un buget de 650.000 EUR
Pretuieste noua sticla de aluminiu
Marti, 27 Septembrie 2005
Produsa in serie limitata, noua Stella Artois 0.33 l in sticla de aluminiu este promovata pe canale HoReCa de agentia Momentum
Rewe sarbatoreste XXL cu iMagic
Miercuri, 21 Septembrie 2005
XXL Mega Discount a pregatit pentru clienti, la 4 ani de la intrarea pe piata romaneasca, 180 premii constand in masini de spalat, frigidere, aspiratoare, televizoare sau combine muzicale
Imager serveste American Restaurant System
Luni, 19 Septembrie 2005
Agentia de publicitate lucreaza pentru Pizza Hut si, alaturi de Global Media, la "revolutia" KFC
Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005
Vineri, 09 Septembrie 2005
Doar azi mai puteti trimite lucrari la festivalul de publicitate ce se va desfasura intre 2 si 7 octombrie la Portoroz, in Slovenia
Va castiga Dero inimile romanilor?
Joi, 18 August 2005
Lipit pe cutia postala, autocolantul din promotia "99 de saptamani fara de plata!" pentru Dero Surf creata si implementata de Punct Advertising aduce posibilitatea castigarii altor 308 premii a cate 99 de zile "fara plata"
BCR Open Romania joaca pentru 302.000 EUR
Luni, 15 August 2005
Organizat de McCann WorldGroup, turneul de tenis ce se va desfasura in perioada 12 – 18 septembrie va fi prezentat de Connex si transmis de Antena1
Bamboocheste-te prin lume!este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Novensys are 12.25% de la Create Direct
Vineri, 22 Iulie 2005
Rata de succes pentru campania de marketing direct derulata pentru noua gama de terminale mobile Symbol a fost inregistrata integrand solutii personalizate
De la un festival in Timisoara la Serbarile Timisoreana cu peste 600.000 de romani
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Practic in Bucatarie a chemat la masa 1.128.000 de romani
Sambata, 09 Iulie 2005
Din cele mai recente audiente SNA, editorul mai citeaza audienta Casa Lux - 360.000 cititori, Practic Idei cu 547.000 , Casa de Vacanta - 109.000 si Draga Mea cu o audienta de 220.000 de cititori pe editie
Petrisor Obae este Tanarul Jurnalist al Anului 2004 pe Media Publicitate
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
McCann si BRD au dat mana pentru tenis
Marti, 21 Iunie 2005
McCann Futures Cup - Trofeul Tiriac (masculin) si BRD Women’s Cup - Trofeul Nastase (feminin) pun la bataie 52 puncte ATP si 10.000 USD respectiv 46 WTA si 10.000 USD
PR
Start pentru inscrierea la Romanian Public Relations Award 2005
Joi, 16 Iunie 2005
Competitia este deschisa oricaror persoane, asociatii, fundatii si companii, care au finalizat pe parcursul ultimilor doi ani campanii de Relatii Publice cu rezultate deosebite
4.105.000 romani online in luna mai
Miercuri, 15 Iunie 2005
Cifra reprezinta o crestere de 23% fata de ianuarie cand au fost inregistrati un numar de 3.175.754
Artileria grea din media si publicitatea romaneasca participa la cel mai important summit din ultimii 15 ani
Marti, 14 Iunie 2005
Sase conferinte si doua workshop-uri vor strange maine (15) si joi (16) la "ARBOmedia Annual (re)Source" 2005 cea mai relevanta participare a mediei si publicitatii romanesti
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Aproape 9 din 10 romani din populatia urbana au vazut de 11 ori Discriminarea ucide vise
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP